אין ספק כי אין היום עסק או חברה שאין להם דף בפייסבוק. אומנם זה חינמי ומתאים לכולם אבל אם אתם לא לוקחים חברת מיתוג שתעשה לכם את זה באופן מקצועי, כולל קמפיין ממוקד ממומן, יתכן ואתם פשוט מפספסים הרבה מאוד הזדמנויות עסקיות של פרסום בפייסבוק.
כולם נמצאים בפייסבוק, נכנסים, עושים לייקים, מעבירים תמונות, סרטונים, ממליצים, כותבים פוסטים אך מה באמת מעיד על טרפיק חיובי בדף?
לא קוראים לזה לייק, קוראים לזה "מדברים על זה", זה נמצא ליד כפתור הלייק אבל הוא יותר חשוב ממנו. זה הבאזז שהדף מייצר כי בינינו לייק כבר לא עשה כזה רושם כמו דיבור. ככה זה פרסום בפייסבוק. זה לייק, וזה לייק שעובד ושעושים קידום בפייסבוק בצורה נבונה מפיקים תוצאות וזה… מה שכל עסק רוצה.
קמפיין פרסום בפייסבוק – שיווק בחסות החוק!
לפייסבוק יש את החוקים שלה ומי שרוצה פרסום בפייסבוק, צריך לעמוד בהם. (גם במסגרת פרסום צוהל ועולץ) היא לא תאשר קמפיין שיש בו הסתה, שנאה, השמצה. גם אסור למכור ציוד ריגול דרך פרסום בפייסבוק, כי אסור לרגל, וגם זיופים לא יתקבלו בברכה, בנוסף אסור לפרסם פורנוגרפיה, מכירות פומביות המפתות התעשרות מהירה וכל מה שקשור להימורים ובגלל זה יש צורך באיש מקצוע המתמחה בעבודה של ניהול דפי פייסבוק, כדי שכל פוסט. יהיה בדיוק כפי שריך.
אם תעשו קמפיין פרסום בפייסבוק דרך חברת פרסום דיגיטלית כמו שלנו ג'נסיס מדיה, נוכל להשכיל לנצל את יתרונות פלטפורמת הפרסום, בלי להיכשל באיסורים, לדעת לבלוט וגם לזכות בהתעניינות הרצויה.
חובה- קידום של דף עסקי אישי בפייסבוק!
לעולם הפרסום הדיגיטלי יש חוקים משלו וכחברת פרסום דיגיטלית מהמובילות ברשת, אנו יכולים לומר לכם חד משמעית את מה שאנחנו אומרים ללקוחות שלנו- דף עסקי אישי בפייסבוק בלי קידום יהיה לעיניכם בלבד…
כמו שצריך לקדם אתר כדי שהוא יגיע לכמה שיותר גולשים (או שכמה שיותר גולשים יגיעו אליו) כך אמור לגבי דף בפייסבוק. קידום ממומן זה חובה והוא יוכל להשיג ויראליות בזכות העניין שבו, אבל הוא חייב להיות מקודם.
בנוסף לא די בפתיחת דף עם שם, מהניסיון שלנו כחברת פרסום ושיווק בפייסבוק מומלץ תמיד להוסיף גם את המקצוע או תחום העיסוק של הדף משום שדרך גוגל ומילות החיפוש גם אפשר להגיע אליו. פרסום בפייסבוק עובד כך בצורה אפקטיבית יותר, בצורה חזקה יותר, בצורה שתעזור לקמפיין השיווקי של פרסום בפייסבוק להיות טוב… הרבה יותר.
צילומים, צילומים ועוד פעם צילומים ורצוי גם מבצע!
הדבר הראשון שהגולש בפייסבוק רואה זה את הצילומים. לא את הבדיחות ולא את חוות הדעת ולא את הפוסטים, הגולש רואה צילום ולכן חובה לשים דגש על צילומים נכונים לקמפיין של פרסום בפייסבוק , צילומים חכמים, צילומים שיש בהם מסרים מעבר לתמונה, פרסום שהוא איכות של צילום וחשוב מאוד לעשות את זה עם איש מקצוע שיכול להפוך את התמונה לויראלית ואהודה.
דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו בדף עסקי זה שלגולש הממוצע אין סבלנות ויכולת לעיין כעת בפייסבוק בתכנים ארוכים ומייגעים על יתרונותיו של הסבון החדש שהתגלו במערה של שבט המאיה, מה שחשוב בדף של פייסבוק במסגרת קמפיין פרסום בפייסבוק זה להציע תחרות שבה הפרס הראשון יהיה למערת המאיה… רוצה לומר, כמה שיותר קצר, לעניין קולע ומזמין לפעולה. זאת הנוסחה המנצחת. ככה משתפים פעולה של מיתוג בשילוב פרסום בצורה מנצחת.