פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל?
בתור חברת פרסום דיגיטלי אנו בוחנים את המוצר או השירות של כל לקוח לו אנו רוצים לעשות קמפיין פרסומי ומוצאים את הפיתרון האולטימטיבי שמתאים לעשות למוצר או השירות האלה. ההחלטה איזה סוג של פרסום לעשות נובעת מהמוצר עצמו, מקהלי היעד שלו, מהנישה השיווקית שלו ומהשימושיות שלו, כל אלה קובעים אם נעשה לו פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל, איזה פרסום ועוד.
פרסום בפייסבוק!
לכל עסק או חברה היום חייב להיות מעבר לאתר אינטרנט גם דף עסקי בפייסבוק. פרסום בפייסבוק הוא שלב הכרחי וקריטי להגיע לקהל יעד שלכם. כאשר פותחים דף עסקי בפייסבוק מגיעים לדף אשר משתף בפוסטים את הגולשים על מוצר או שירות, מציע להם להיות חלק ממבצע מסוים, מזמין אותם לעשות לייק והופך אותם מיד לחברים במועדון הלקוחות של הדף העסקי. כחברים במועדון הזה הם יקבלו מדי פעם פרסומים שונים, יהיו מעודכנים במבצעים, בקמפיינים ובהצעות כדאיות ושיתוף הפעולה שלהם יצור דו-שיח דיגיטלי בסופו הם עשויים להפוך ללקוחות פוטנציאליים ולשגרירים של המוצר הזה.
פרסום בגוגל!
פרסום בגוגל יוצר סדרת באנרים ומודעות בדבר מוצר חדש, מחיר חדש, מבצע, השקת מוצר ועוד. זהו פרסום בו יש לעצב מודעות ובאנרים למוצר מסוים. הקמפיין הזה אמור להופיע במקומות הנכונים לחשיפה של המוצר, בדרך כלל באתרים ובפורטלים שיש להם זיקה למוצר, לשימושיות שלו וקהלי היעד שלו הם גם קהלים של מוצרים דומים בפורטל מסוים.
החשיפה מובילה לנראות יותר גדולה, הקמפיין צריך להיות מעוצב בצורה מקצועית הקולעת למוצר לשם, מיתוג ועוד. התגובות אמורות להכניס לידים איכותיים ולהגדיל את נתוני השיווק.
פרסום גם בפיסבוק וגם בגוגל!
קשה לומר כי יש עדיפות לפרסום בגוגל על פני פרסום בפייסבוק כאשר מדובר בכל מוצר. יש מוצרים שנכון להקפיץ אותם ולחשוף אותם בשורת פוסטים בפיסבוק ויש מוצרים או שירות שבהחלט "מדברים" בשפה הפרסומית של גוגל, אבל בסופו של דבר חברת הפרסום הדיגיטלית שלכם היא זו שתחליט מהו הלך הרוח וסגנון הבאנרים או המודעות בגוגל ולחלופין איך נכון לשווק אתכם נכון דרך פרסום בפייסבוק. כל פלטפורמה כזו היא שונה. לדוגמא לתהליך של קידום בפייסבוק יש כללים אחרים בניגוד לגוגל ולהפך. צריך רק להבין ולהצליח.
מודעות "חברתיות" בפיסבוק
פייסבוק מטבעה בהיותה רשת חברתית דורשת יותר קמפיינים "חברתיים" שבאים לידי ביטוי בניסוחים נחמדים, משעשעים כרוח הרשת עצמה, הכול עוד סחבקי ולייקי, בין אם זה לוגו חדש של החברה, תמונה או סרטון שתעלו הכל צריך לסחוט תגובה לבבית מהגולשים שבסך הכול נכנסו כדי לצ'וטט עם החברים שלהם.
בגוגל לעומת זאת צריך להפגין בקיאות פרסומית שונה, מקצועית ואחרת אבל אל תנסו לעשות את זה לבד בבית.
יש לנו שורה של לקוחות שהצליחו להכפיל ולשלש את ההכנסות שלהם בקמפיין של פרסום בפייסבוק וגם כמובן פרסום בגוגל באמצעות קידום אורגני בגוגל. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנו נמריא יחד אתכם לקמפיין שהכי מתאים למוצר או השירות שלכם.