קמפיין באנרים - רשת המדיה GDN

רשת המדיה היא רשת הנדל"ן הפרסומי של גוגל. בהמון אתרים בארץ ובעולם לגוגל יש שטחים פרסומיים בהם אנו משתמשים כאשר אנחנו מפרסמים ברשת המדיה. גוגל מרוויחה על כל קליק שביצע הגולש ובעל האתר מרוויח אחוזים מכך.
ברשת המדיה ניתן לפרסם בכמה אופציות. הראשונה היא באנרים - שהם למעשה מודעה מעוצבת התואמת גדלים בהם ניתן לפרסם. את הבאנרים ניתן לעצב איך שאנחנו רוצים וכמובן שניתן להוסיף טקסט והנעה לפעולה בלי הגבלה. האופציה השניה היא מודעות טקסט. אותן מודעות טקסט מרשת החיפוש - ניתן לפרסם אותן גם ברשת המדיה. החיסרון של מודעות הטקסט הוא שהן נראות פחות זוהרות (טקסט נטו) ופחות מקליקים עליהן אולם זה גם היתרון שלהן בכך שלא מקליקים עליהן סתם ורק מי שבאמת המסר דיבר עליו יקליק על המודעה. בדרך כלל אחוז ההמרה בהן גבוה יותר. קמפיין באנרים באמצעות פרסום בגוגל יכול להוביל להנעה לפעולה ובכך יצירת לקוחות חדשים והכי חשוב - לידים!

קמפיין באנרים

טירגוט לפי קהלים

אפשרות אחת ברשת המדיה היא לטרגט את המודעות לפי קהלים (גולשים) - רשימות רימרקטינג של גולשים שביקרו כבר באתר שלנו או לפי קבוצות "אינטרס" של גולשים בישראל שהן מאד לא מדויקות - הכוונה לגולשים שגוגל מגדירה אותם בצורה מסוימת כמו "חובבי קניות", "בעד איכות הסביבה" וכו' ולכן זאת עוד שיטה נהדרת של פרסום בגוגל. שיטה שעובדת ומצליחה.

פרסום לפי אתרי אינטרנט

אפשרות שנייה ברשת המדיה היא פרסום לפי אתרי האינטרנט - הטירגוט מתבצע או דרך חיפוש של אתרים שרלוונטיים לתחום הפרסום שלי או שבהם אני רוצה להופיע ולבחור אותם באופן ספציפי כמו MAKO YNET ועוד רבים וטובים. דרך נוספת של פרסום באינטרנט היא לפי "מילות מפתח לרשת המדיה" אותן גוגל מזהה בנושא העמוד של האתר או בתוכן העמוד ומפרסם שם. לצורך הדוגמה אם אכתוב "כדורגל" וב-MAKO תהיה כתבה על כדורגל - הפרסום שלנו יכול להגיע לעמוד הספציפי הזה.



יובל לגשטיין

מקדם אורגני וקופירייטר

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


קידום ממומן בגוגל
קמפיין רימרקטינג
פרסום ב- WAZE
 פרסום בגוגל פרסום ביוטיוב
יצירת לידים