קידום תוכן

קידום תוכן הינה שיטת שיווק אשר מתמקדת ביצירת תוכן והפצתו באמצעות פלטפורמות שונות כגון אתרי תוכן, אתרי חדשות, קידום ממומן באמצעות פלטפורמות שונות כמו Taboola , Outbrain ועוד.
על התוכן להיות מתאים ובעל ערך לקהל היעד של המוצר/שירות אותו משווקים והפצתו צריכה להתבצע באמצעות הפלטפורמות הנכונות והרלוונטיות לאותו קהל. התוכן יכול להיות כל כתבה / מאמר / סרטון וידאו העוסק ומקדם את אותו המוצר/שירות. קידום תוכן איכותי, שימושי וייחודי יוביל להגדלת הטראפיק לאתר ולחשיפה גדולה יותר של המותג וכמובן אותו תהליך מיתוג אשר המוצר או השירות עבר. אספקת מידע שימושי ואינפורמציה מקצועית עבור קהל היעד יוצרת מחויבות גבוהה אצלו כלפי אותו מותג.

פרסום אמין יותר

עסקים שבוחרים לשתף ולפרסם את הידע המקצועי שלהם, נתפסים על ידי הלקוחות כמקצועיים יותר וקובעים את הטון בענף שבו הם פועלים. חשיפה זו מגדילה את מעגל הלקוחות, יוצרת אמון בקרבם, מחזקת את נאמנותם וממצבת את המותג כמומחה מקצועי בתחומו.  אין ספק ששימוש בקידום תוכן בצורה שכזו ושימוש בכלי של פרסום בגוגל הוא דרך אפקטיבית להגיע לקהל הנבחר.
גולשים צורכים תכנים רבים ונוטים להתעלם מפרסומות. ב- Outbrain לדוגמא, התוכן המקודם עשוי להתפרסם במקביל במגוון אתרים. במקרה כזה, הגולש לא יודע שמדובר בפרסומות וכך המידע נתפס אצלו כאמין יותר. שיטת שיווק זו היא למעשה אמנות בה מתקיימת אינטראקציה בין המותג ללקוחות מבלי שהם מודעים לאקט המכירתי המיושם. הלקוח מקבל אינפורמציה איכותית ומקצועית אודות המותג ולא באמת מבין מי או מה עומד מאחורי תוכן זה.

אז מה למדנו מכל זה?

קידום תוכן יוצר חשיפה גבוהה עבור המותג/מוצר שירות. באמצעות יצירת תוכן איכותי ובעל ערך והפצתו בפלטפורמות הנכונות והרלוונטיות לקהל היעד ניתן להפוך כל גולש ללקוח! ככה עובד קידום אורגני בגוגל וככה הוא יעשה כל תוכן - מצליח!



רוני סופר

מנהלת תיקי לקוחות

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


קידום ממומן בגוגל
קמפיין רימרקטינג
פרסום ב- WAZE
 פרסום בגוגל פרסום ביוטיוב
יצירת לידים