פרסום אמין יותר
עסקים שבוחרים לשתף ולפרסם את הידע המקצועי שלהם, נתפסים על ידי הלקוחות כמקצועיים יותר וקובעים את הטון בענף שבו הם פועלים. חשיפה זו מגדילה את מעגל הלקוחות, יוצרת אמון בקרבם, מחזקת את נאמנותם וממצבת את המותג כמומחה מקצועי בתחומו. אין ספק ששימוש בקידום תוכן בצורה שכזו ושימוש בכלי של פרסום בגוגל הוא דרך אפקטיבית להגיע לקהל הנבחר.
גולשים צורכים תכנים רבים ונוטים להתעלם מפרסומות. ב- Outbrain לדוגמא, התוכן המקודם עשוי להתפרסם במקביל במגוון אתרים. במקרה כזה, הגולש לא יודע שמדובר בפרסומות וכך המידע נתפס אצלו כאמין יותר. שיטת שיווק זו היא למעשה אמנות בה מתקיימת אינטראקציה בין המותג ללקוחות מבלי שהם מודעים לאקט המכירתי המיושם. הלקוח מקבל אינפורמציה איכותית ומקצועית אודות המותג ולא באמת מבין מי או מה עומד מאחורי תוכן זה.
אז מה למדנו מכל זה?
קידום תוכן יוצר חשיפה גבוהה עבור המותג/מוצר שירות. באמצעות יצירת תוכן איכותי ובעל ערך והפצתו בפלטפורמות הנכונות והרלוונטיות לקהל היעד ניתן להפוך כל גולש ללקוח! ככה עובד קידום אורגני בגוגל וככה הוא יעשה כל תוכן – מצליח!
רוצים למתג מחדש את העסק? מיתוג עסקי מנצח המותאם אישית לכם
צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו תוכנית מיתוג לעסק ללא התחייבות!
הקפה עלינו (-: