קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל נעשה ע”י שימוש בפלטורמה גוגל אדוורדס. בעזרת גוגל אדוורדס ניתן לפרסם בכמה אפיקים של גוגל ולהשתמש בצורה של פרסום בגוגל באופן אפקטיבי ומנצח.

האפיק הראשון והקלאסי הוא תוצאות החיפוש. בכל עמוד בו יש תוצאות חיפוש נמצאות גם “מודעות” שהן תוצאות חיפוש שאינן מתבססות על התוצאות האורגניות אלא על תוצאות שהן למעשה מכרז בו המשתמש שקיבל את התוצאה הכי גבוה יהיה במקום הראשון בתוצאות. “התוצאה” מורכבת ברובה מהצעת המחיר שהציע המשתמש בשכלול פרמטרים נוספים כמו ציון איכות המורכב אף הוא מעוד גורמים.
ברוב תוצאות החיפוש תהיינה 3 תוצאות חיפוש ממומנות (אשר ממוקמות גבוה יותר מהתוצאות האורגניות) אולם במידה שהתחום אותו אנו מחפשים הוא תחרותי תופענה גם 4 תוצאות חיפוש.

רשת המדיה

האפיק השני הוא רשת המדיה. מדובר בבאנרים ומודעות טקסט אשר מופיעות באתרים בארץ ובעולם לפי “שטחים” שיש לגוגל באותם אתרים. לעיתים נראה 3-4 באנרים בעמוד אחד ולעיתים נראה גם 10 באנרים (עמודים ארוכים). פרסום באמצעות קידום ממומן זה פרסום שתמיד בראש ותמיד מוביל.

יוטיוב

האפיק השלישי הוא אתר הוידאו הגדול בעולם - יוטיוב.
לפני כמה שנים קנתה גוגל את יוטיוב ולאחר זמן מה נתנה את האפשרות למשתמשים לפרסם דרך האדוורדס בממשק של יוטיוב בעיקר “פרי רולים” שהם סרטוני וידאו שעולים לפני הוידאו המבוקש שאותו חיפוש הגולש. כאשר הגולש רואה את וידאו הממומן הוא יכול לדלג על הסרטון לאחר 5 שניות או להמשיך לצפות בו ולדלג עליו מתי שהוא יחפוץ בכך. הגישה של פרסום ביוטיוב היא לתת את המסר המרכזי בתוך 5 שניות.



יובל לגשטיין

מקדם אורגני וקופירייטר

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


קידום ממומן בגוגל
קמפיין רימרקטינג
פרסום ב- WAZE
 פרסום בגוגל פרסום ביוטיוב
יצירת לידים