מהו בעצם קידום אורגני?
קידום אורגני באנגלית נקרא Search Engine Optimization או בקיצור SEO , אופטימיזציה למנוע חיפוש. העבודה של מקדם אורגני בשיטה זו היא לקדם את האתר בגוגל ע"י מילות חיפוש רלוונטיות,מעטים הגולשים אשר מחפשים מידע מסויימים בעמוד השני של גוגל או כמובן עמוד נוספים ולכן החשיבות של הופעה בעמוד הראשון של גוגל, וכמה שיותר למעלה הוא חשוב מאין כמותו. ככל שהאתר יותר למעלה בביטוי מסויים ככה הסיכוי לקבל לידים, למכור ולעשות רווחים גדולה יותר.
קידום אורגני בגוגל שנחשב איכותי נעשה בשיתוף פעולה מלא וסיעור מוחין בין צוות הקריאטיב, כותבי תוכן המקדמים האורגניים. כאשר עובדים בצורה מסודרת על קידום אורגני ומנהלים, עוקבים ומקדמים את האתר באופן קבוע תוך הקפדה על רלוונטיות והעלת תכנים באופן שבועי לעמוד מסויים המחבר לביטוי המקודם כך שומרים על חוזקו ומעלים את דירוגו בגוגל. קידום אורגני איכותי מצריך בניית עץ אתר, מחקר מילות מפתח ותוכן איכותי.
קמפיין קידום אורגני עשוי כולו מתוכן שנוגע ללקוח ולתחום שלו. הקמפיין האורגני מפרסם מאמרים עם קישורים מתחלפים ברשת, המזמין גולשים לקרוא תכנים, להתעניין, להסתקרן ולהיכנס לאתר הלקוח בלחיצה על קישור. צורת פרסום זו אידיאלית כאשר עסק מעוניין בתהליך של שיווק באינטרנט שעובד ומצליח.
כל החוכמה היא לייצר אורגניות מיוחדת במינה!
החוכמה של קמפיין אורגני היא בסוג ורמת התכנים המועלים לרשת. במשרד פרסום ג'נסיס צוות של כותבים מנוסים ובעלי כישרון, המייצרים נושאים ותכנים מקוריים עבור אתרי הלקוחות. לתכנים הללו יש חשיבת רבה ביצירת מיתוג עבור הלקוחות, בחיזוק המוניטין שלהם ובהכנסת לידים של לקוחות פוטנציאליים חדשים באמצעות מיתוג ופרסום שעובד, מצליח ומזניק כל עסק.
הרבה חברות ובעלי עסקים המבקשים למקסם את היכולות הפרסומיות שלהם, הקמפיין האורגני יוצר עניין ותהודה ומזמין קהל להיכנס לאתר עקב תחום עניין, אחר חיפוש מילה או ביטוי במנוע החיפוש של גוגל. קמפיין קידום אורגני איכותי יזניק כל אתר במילה מסויימת בעמוד הראשון של גוגל, ובכך יגרום לו לכניסות, לרווחים ולהגעה לקהל פוטנציאלי, קהל שיכול להפוך בין רגע לקהל רלוונטי, כולם רוצים להיות הטובים ביותר בתחום שלהם, קידום אורגני איכותי עושה זאת בדיוק – נותן חשיפה מקסימלית לאתר שלך ע"י מילות חיפוש רלוונטיות ועוזר בכל שלב בתהליך של שיווק בגוגל.
עם היד על הדופק של האתר!
פרסום דיגיטלי לא פועל בחלל ריק. אנשי הצוות בחברת ג'נסיס למיתוג ופרסום דיגיטלי, פועלים ללא ליאות כדי לבדוק מה קורה עם אתרי הלקוחות באופן יום יומי. יש היערכות לחשיפה, לביצוע קמפיינים הן באמצעות פרסום בפייסבוק והן באמצעות פרסום בגוגל ואנשי הקידום שלנו נמצאים כל הזמן עם היד על הדופק של האתר לבדוק מהי האופטימיזציה שלו לא רק ביחס למצב קודם, אלא גם ביחס למתחרים בשוק שלו. נתון שקשה להתעלם ממנו ומהחשיבות שלו בעולם העסקים.