פרסום בוויז - WAZE ניווט להצלחה!

זה כבר הפך לנורמה אצל נהגים. נכנסים לאוטו, מדליקים את האפליקציה של וויז ובלעדיה לא זזים לא ימינה ולא שמאלה. הביטחון בתוכנה הזו יצר לה קהל מעריצים של כ-2.9 מיליון משתמשים, 850 אלף מדי יום, זאת עפ"י מאמר בגלובס מיוני 2015, בו מצוין גם שהנהג הישראלי משתמש בה כ-17 פעם בחודש וכ-8 שעות בכל יום.
מוצלח. הרבה יותר מזה. מי חלם שנהגי ישראל (שרובם עשו צבא וניווטים...) יזדקקו לתוכנת ניווט, אלא ש- WAZE כידוע לא עוזרת לך רק לנווט אלא גם מודיעה לך איפה יש פקקים, עומסי תנועה, ניידות משטרה, מכשולים וחסימות בכביש וגם קהילת המשתמשים מעדכנת און ליין, כך ששום דבר לא נסתר מעינו של הנהג על הכביש.

יתרונות הפרסום ב-WAZE

בסופו של דבר כל פרסום מתחיל ונגמר בחשיפה. אם הצלחתם להגיע לקהלי היעד שלכם, הרווחתם. אם פספסתם- נכשלתם, כך עובד כל פרסום. בהנחה שבוויז משתמשים כ-2,9 מיליון נהגים בישראל, רמת החשיפה באמצעות פרסום על מפת וויז הופכת את כלי הפרסום הזה לכדאי עם חשיפה גבוהה מאוד.
יותר מכך- נהג שנוסע כעת בכביש ורואה פרסומת בוויז, לא נדרש להתמקד בה והיא גם לא בנויה במידע רב, אלא שהצצה היא גם חשיפה וזה מספיק למפרסמים כדי לרצות לפרסם בוויז.

אפשרויות הפרסום בוויז

ל-WAZE יש שני אפשרויות פרסום. הראשונה סיכות ממותגות באתרים כמו חנות, תחנת דלק או מסעדה והעלות היא 1 ₪ ל-1,000 חשיפות ויש מינימום פרסום של 3 חודשים.
אפשרות הפרסום השנייה ב-WAZE היא TAKE OVER. בכל פעם שעוצרים ברמזור קופצות פרסומות בחלק העליון המציעות קופונים, מבצעים וכו' בזמן אמת, אבל ניצול הפרסומת הרבה פעמים דורש סטייה מהמסלול.
בוויז דווקא חושבים שהרלוונטיות של הפרסומים כל כך מדויקת (זה בהתאם למסלול הנסיעה של הרכב) ויש יכולת טרגוט גבוהה וניצול הזדמנויות חד פעמיות במיוחד כאשר החברה עברה שינוי של מיתוג ורוצה להראות לנוסעים את השינוי באמצעות סיכה ממותגת.

ברוכים הבאים לפקקים ולפרסומות!

מלבד פרסום קופץ כאמור בעצירה ברמזור, מה עושה בדיוק הנהג הישראלי הממוצע באמצע פקק תנועה, וכביש החוף הוא אולי "כביש הזהב" של וויז ואהוב התוכנה.
תארו לעצמכם נהג יושב בתוך האוטו, תקוע בפקק. מה הוא כבר יכול לעשות? להוציא ספר? את שיחות הטלפון שלו הוא כבר עשה, ואם הוא אחרי יום עבודה יתכן וכבר אין לו כוח אפילו לעוד שיחה אחת. אז ברווח הזה שנוצר בין חוסר הכוח להמתנה לסיום הפקק, יכולים המפרסמים להידחף עם פרסומת לוויז וכאשר הראש לא עסוק ומחכה לפקק, הוא פנוי לקבלת מידע ובהרבה מקרים המידע הזה גם נקלט ובכך כמו פרסום בגוגל שעובד בצורה אפקטיבית כך גם פרסום בוייז. הכל בנגיעה!


אין ספק בכלל שפרסום בוויז זו הזדמנות "להשתלט" על מוח הנהג הישראלי בדיוק כשהוא במצב של המתנה (במצב שהוא לא בר רצון כלשהו ולא יכול להכניס למוחו מידע חדש כי הוא ממתין בפקק), אבל אם אתה מגיש לו פרסומת כבר באוטו והוא לא צריך לטרוח בשבילה אלא רק להציץ בה, יתכן וקלעת בדיוק לקהל היעד שלך, אותו נהג בפקק שכבר מתכנן ליום הולדת של אשתו לקחת אותה לשירה בציבור, והנה קופצת לו פרסומת על שירה בציבור בקיבוץ הסמוך, איזה מזל שהיא נולדה באלול ואיזה מזל שיש וויז...



יובל לגשטיין

מקדם אורגני וקופירייטר

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


קידום ממומן בגוגל
קמפיין רימרקטינג
פרסום ב- WAZE
 פרסום בגוגל פרסום ביוטיוב
יצירת לידים