אז מהו ליד?
ליד הוא אינפורמציה המכילה פרטי התקשרות של לקוח פוטנציאלי אשר התקבלה בעקבות פרסום שירות/מוצר. באמצעות אסטרטגיה שיווקית ייחודית ומותאמת למוצר/שירות, המשלבת מודעות ודף נחיתה המניעים לפעולה, ניתן ליצור לידים איכותיים. לא די בייצור לידים. על הלידים להיות איכותיים, כלומר רלוונטיים לבית העסק.
איכות הליד מתחילה במיקוד
על מנת לייצר לידים איכותיים וממוקדים צריך להוביל את התהליך איש מקצוע בעל מיומנות גבוהה בתכנון ורכש מדיה יעיל, בקרת שטחי פרסום ובעל ניסיון והיכרות עמוקה עם התחום של פרסום באינטרנט וגוגל בפרט, אשר ידע לבחור את המסרים הנכונים באמצעות קריאייטיב טוב ויפנה באמצעות הערוץ השיווקי המתאים לקהל היעד הרלוונטי באמצעות שיווק בגוגל שעובד.
איך נייצר לידים איכותיים?
על מנת לייצר לידים איכותיים, יש להקפיד על קריאייטיב נכון המכיל את המסרים המתאימים. יש להשתמש במילות מפתח רלוונטיות באמצעות קידום אורגני בגוגל, אשר עולות בקנה אחד עם הביטויים אותם יקליד הגולש בחיפושיו עבור המוצר/השירות. יש לחשוב מה הגולש/הלקוח הפוטנציאלי צריך ואיזה מענה נוכל לספק לו.
בכדי לייצר את הליד יש לתפוס את תשומת ליבו של הגולש. יש להניע אותו לפעולה. על הגולש להבין בדיוק כיצד והיכן ניתן ליצור קשר. ניתן אף לגרות אותו בהטבה כלשהיא על מנת למקסם את הסיכויים ליצירת אותו הליד. לידים איכותיים בכמות מספקת לצד מנהלי מכירות טובים יגדילו את היקפי המכירות וההכנסות בכל בית עסק. כך זה שעושים פרסום בגוגל שעובד!