הפרסום בגוגל עובד!

השאלה מי מנהל לך אותו...

ג'נסיס, משרד הפרסום הדיגיטלי המוביל בישראל מזמין אותך להרוויח יותר.
יותר חשיפה, יותר לקוחות, יותר הכנסות.

הצטרפו למאות עסקים שמצליחים בזכות פרסום נכון!

 

  • מייצרים לידים (פניות) לכל התחומים ­- בהתחייבות!
  • מספר טלפון וירטואלי + דף נחיתה + מערכת ניהול לידים ­בחינם!
  • מומחים בכל פלטפורמות הפרסום באינטרנט

מה תקבלו

remarketing

רימרקטינג

באנרים שממשיכים עם הגולש גם לאחר שעזב את האתר

leader

יצירת לידים

מערכת מתקדמת לניהול וניטור לידים

ppc

קידום ממומן בגוגל

תמיד להופיע ראשון לפני המתחרים

waze

פרסום ב-waze

שמים אותך על המפה, עוזרים ללקוחות למצוא אותך

organic

קידום אורגני

מתחייבים לעמוד הראשון תוך 90 יום!

sms

שיווק sms

יצירת מועדון לקוחות על מבצעים חמים

מעוניינים לקדם את העסק באמצעות פרסום בגוגל?

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו תוכנית לפרסום בגוגל ללא התחייבות!

פרסום בגוגל

האינטרנט הוא ג׳ונגל של שיטות פרסום ושיווק, החוכמה היא לדעת כיצד לנווט בו על מנת לקדם את העסק בצורה נכונה בהתאם לתקציב. ניהול נכון של קמפיין פרסום בגוגל הוא ההבדל בין כישלון והצלחה. ג'נסיס פיתחה עם השנים התמחות בניהול פרסום באינטרנט ושיווק עסקי באינטרנט למגוון רחב של עסקים. השיטה שלנו כוללת תחקור מעמיק של העסק והבנת הצורך העסקי שלו באינטרנט ובכך פרסום באינטרנט וכמובן גם פרסום בגוגל. מאחורי ג'נסיס עומדים מאות עסקים שבחרו לקדם את עצמם באינטרנט בצורה חכמה ומושכלת באמצעות פרסום בגוגל. בואו להתחיל עכשיו את המסע שלכם לפרסום בגוגל שעובד ומתמקד בדיוק במטרה שלכם.

מה כולל ניהול עמוד פייסבוק עסקי

אנו צריכים שיהיה לנו דף בפייסבוק עם נראות טובה, עיצוב חדשני וממשק משתמש נוח וקל לניווט ולהבנה.עמוד פייסבוק עסקי מאפשר לתחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ואוהדים. ניהול עמוד הפייסבוק כולל כתיבת תכנים רלוונטיים ממוקדים ובעלי ערך מוסף אשר מטרתם להגיע לדף הבית של האוהדים וכתיבת כמות מוגדרת של פוסטים וקידומם, שיפור נראות הדף, מענה לפניות הגולשים והגדלת החשיפה למספר העוקבים. כמו כן הניהול כולל כתיבת פוסטים עם רעיונות קריאטיביים ומענה לתגובות של לקוחות ומחיקת תגובות לא רצויות. המיקוד, הטירגוט, מותאם לקהל היעד. אפליקציות ופיצ'רים שמופיעים בלשוניות.

מה כולל ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק כולל אפיון ומחקר של העסק תוך טירגוט קהל היעד וכתיבת תכנים ועיצוב מודעות שיווקיות. העלאת הקמפיין לאוויר מותאמת לזמן ולתקציב המדיה של הלקוח ומחייבת אופטימיזציה ומעקב שוטף לשיפור נתונים והגברת הלידים.

מה ההבדל בין ניהול עמוד לניהול קמפיין

ניהול קמפיין הוא מאוד דינמי הוא מחייב השקעה כספית תוך הגדרת מטרה וקהל היעד של הקמפיין.

איך פותחים עמוד פייסבוק עסקי

אנחנו פותחים את העמוד עבור הלקוח בצורה המקצועית ביותר, מותאם לסוג העסק ולקהל היעד עם וויזואליות מירבית. במידה וללקוח יש עמוד פייסבוק אנחנו משדרגים אותו על פי אותם עקרונות.

מהו טרגוט בפייסבוק וכיצד הוא מבוצע

פייסבוק מספקת כלים המאפשרים לטרגט את קהל היעד באופן ממוקד. להגדיר פרסונה המוגדרת ממאפיינים של הקהל הפוטנציאלי לעסק. פילוח מתבצע ע"י מאפיינים דמוגרפים, גיל, מקצוע,

תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. באמצעות הצלבה מקצועית של מאפיינים ופרמטרים מגיעים לתוצאות הטובות ביותר

איך אפשר לעקוב אחר התקדמות הקמפיין/פרסום

ע"י ביצוע אופטימזציה ומעקב אחרי תוצאות במערכת הניהול של הפייסבוק ומערכת ניהול לידים (leader).

מומלץ לעקוב במנהל המודעות של פייסבוק על הביצועים של הקמפיין ועל הפעולות שביצעו הגולשים בעקבות העלאת הקמפיין. מהנתונים הסטטסטים ניתן להסיק אילו מודעות עובדות ואלו מודעות צריך לשפר.

איך בונים קהילה בפייסבוק

על מנת ליצור קהילה נדרש לבנות עמוד פייסבוק בעל ערך עם כתבו מעניינות ,טיפים מבצעים עבור קהל היעד. שיהיה מתוחזק באופן שוטף. במקביל נסו לפנות אל הגולשים בשפה שלהם בגובה העיניים כאילו הם עומדים מולכם. לגרום להגדלת המערבות בדף.

הזמנת כל החברים מהפרופיל האישי שלי וגם של הלקוח, להצטרף לדף על מנת להגדיל את מספר האוהדים בדף

שיתופים של סטטוסים , פוסטים ומבצעים מדף הפייס של הלקוח בציר הזמן שלי ובקבוצות של קהל היעד שלי נמצא בהם.

איך מגדירים תקציבי פרסום בפייסבוק

את תקציבי הפייסבוק נקבעים בהתאם למספר הפניות\ לייקים\ הקלקות \לידים שאליהם תרצו להגיע. בהתאם לזמן הקמפיין ופילוח קהל היעד.

ניתן לקבוע תקציב יומי ותקציב תקופתי(תקציב כולל לקמפיין)

שיטות התשלום הם עבור הקלקות ,תשלום עבור חשיפות או אופטימיזציה למטרות.

מה ההבדל בין קמפיין לייקים לקמפיין BOOST

קמפיין boost מטרתו להגדיל את התפוצה של הפוסט בתשלום . הפוסטים הממונים יופיעו בניוזפיד של הגולשים ומטרתם היא להגדיל את החשיפה והעדכונים . קמפיין לייקים מטרתו ליצור אהדה ומערבות בקרב הגולשים.

מה זה רימרקטינג בפייסבוק

מודעות רודפות לאנשים שבקרו בעמוד הפייסבוק. רמרקטינג בפייסבוק (שיווק חוזר) נעשה ע"י השתלת פיקסל (קוד) בעמוד או באתר.

הצגת מודעות ממומנות על הפיד של קהל היעד על מנת להישאר בתודעה וליצור חשיפה.תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. באמצעות הצלבה מקצועית של מאפיינים ופרמטרים מגיעים לתוצאות הטובות ביותר.

קידום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל עובד, השאלה מי מנהל לך אותו. פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן היא דרך להופיע בראש תוצאות החיפוש הממומנות, אלה ששילמו עליהם כסף כדי שיופיעו ראשונים בחיפוש. ג'נסיס מתמחה בקידום ממומן בגוגל והיא מנהלת ברגע זה ממש מאות קמפיינים שונים לעשרות לקוחות. הבנת הצורך העסקי של כל עסק וניהול נכון ומדוייק של קמפיין של פרסום בגוגל, מביאים לתוצאות פנומנאליות. עוד על קידום ממומן בגוגל

קידום בפייסבוק

מיליוני ישראלים נמצאים בפייסבוק ושוהים בו שעות רבות. פרסום בפייסבוק היא אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג לקוחות חדשים, לשמר קיימים ולבנות תדמית וקשרים טובים איתם. ג'נסיס מקדמת ומנהלת עשרות דפי פייסבוק עסקיים וקמפיינים בפלטפורמה, ומספקת ללקוחותיה מענה מדוייק לצרכים העסקים שלהם. הבנת קהל היעד של העסק וניהול נכון ומדוייק של קמפיין פרסום בפייסבוק, מביאים לתוצאות יוצאות דופן.

יצירת לידים

בשפה המקצועית לידים הם לקוחות פוטנציאלים. משרד פרסום מקצועי יודע לייצר לידים באמצעות טכניקות של פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות. משרד פרסום ג'נסיס מייצרת לידים עבור עשרות לקוחותיה באמצעות בניית דפי נחיתה מקצועיים, קראייטיבים ומעוצבים, ובאמצעות קמפיינים מתוחכמים. על הקמפיינים אמון מנהל הקמפיינים של החברה שמנטר, מבקר ומשפר אותם 24/7.עוד על יצירת לידים

קידום אורגני בגוגל

כולם רוצים להיות במקום הראשון בגוגל שלקוח מחפש שירות שהעסק מספק. קמפיין אורגני של פרסום בגוגל עושה בדיוק את זה, הוא גורם לאתר להיות כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. פרסום בגוגל בצורה אורגנית כולל פעולות מתוחכמות ומורכבות. משרד פרסום ג'נסיס מפעיל אנשי מקצוע בכירים בתחום פרסום בגוגל בצורה אורגנית וכתוצאה מכך, עולה הפעילות העסקית של החברות המבצעות אותה. עוד על קידום אורגני בגוגל

קמפיין רימרקטינג

לכולם זה קורה, נכנסים לאתר ולאחר מכן מתחילים לראות באנרים ומודעות שקשורות לאתר שביקרנו בו בכל מקום שבו אנו גולשים באינטרנט, זה פרסום רימרקטינג, שיווק חוזר בעברית. את הטכניקה הזו פיתחה גוגל על מנת להגביר את הסבירות שלקוחות יקנו אצל עסקים מפרסמים. לקוח לא קנה? או לא השאיר פרטים בפעם הראשונה? אולי הוא יעשה זאת בפעם הבאה? עוד על רימרקטינג

פרסום ביוטיוב

יוטיוב היא פלטפורמת הוידאו המצליחה והגדולה בעולם, בכל יום נצפים בה מאות אלפי סרטונים ברחבי העולם והיא נחשבת למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, אחרי גוגל שהיא גם הבעלים שלו. פרסום ביוטיוב מאפשר לעסקים לייצר פרסום טלוויזיוני ולפרסם אותו בעלות נמוכה משמעותית. מחקרים מוכיחים שפרסום ביוטיוב יעיל פי כמה מפרסום בטלוויזיה.

קמפיין באנרים - GDN

גם לגוגל יש באנרים והם פרושים במילוני אתרים ברחבי העולם, בדיוק על פי המודל העסקי של המודעות שלהם, הקלקת שילמת לא הקלקת לא שילמת. השיטה הזו יוצרת רווח עצום עבור עסקים שמקבלים חשיפה עבור המותג שלהם אבל משלמים רק על מי שהקליק עליהם. GDN- Google display network היא דרך נהדרת לחשוף את המותג וליצור ביזנס חדש לעסק, ולג'נסיס יש את הכלים והניסיון לעשות זאת. עוד על רשת המדיה GDN

פרסום ב- WAZE

פלטפורמת הניווט הפופולארית ביותר בעולם מאפשרת לעסקים לפרסם דרכה ובכך לעזור ללקוחות להגיע אליהם פיסית. עסקים רבים בוחרים לפרסם באמצעותה, גם בגלל הפופולאריות שלה וגם בגלל היעילות שלה. הפרסום מופיע בעת עצירה ברמזורים ונסיעה, ומאפשר להציע הצעות ערך תוך כדי הנסיעה. משרד פרסום ג'נסיס מאפשר לעסקים לנהל באמצעותה קמפיינים ב-Waze ולהגיע לתוצאותפרסום יוצאות דופן. עוד על פרסום בוויז

שיווק SMS

ה-SMS הוא מהפיכת תקשורת חדשה והוא יותר מכך מהפיכה פרסומית ושיווקית לעסקים. שיווק באמצעות SMS היא אחת הדרכים היעילות ביותר לייצר עבודה עבור העסק, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולחזק את התדמית. משרד פרסום ג'נסיס מתמחה ביצירת קמפיינים מבוססי SMS כחלק מתמהיל פרסומי ואף כערוץ פרסומי בודד. היא משתמשת בטכנולוגיה פורצת דרך על מנת לעשות זאת ומאחוריה עשרות לקוחות מרוצים. עוד על שיווק sms

תוכניות שותפים

תוכניות שותפים הן רשת של מאות אתרים המאפשרים לעסקים לפרסם באמצעותם, להשיג לקוחות חדשים ולקדם עסקים. אותם אתרים ניהנים מהכנסה שותפת וגדולה מפרסום תוך כדי הגברת התדמית שלהם ברשת. משרד פרסום ג'נסיס מפעיל תוכנית שותפים אטרקטיבית, המאפשרת לכל בעל אתר או בלוג ליהנות מיתרונות הרשת ומפרסום של מותגים גדולים במשק. עוד על תוכניות שותפים

קידום תוכן

דרך נוספת לקדם את העסק היא באמצעות קידום התוכן המקצועי שלו. קידום תוכן הינו תהליך חשוב בקמפיין פרסום בגוגל כי שהוא טוב יותר כך הוא מצליח יותר, עסקים רבים בוחרים לקדם את עצמם על ידי שיתוף הידע המקצועי שלהם אשר באמצעותו מגיעים אליהם לקוחות חדשים. בנוסף, עסקים שבוחרים לשתף ולפרסם את הידע המקצועי שלהם, נתפסים על ידי הלקוחות כמקצועיים יותר וקובעים את הטון בענף שבו הם פועלים. משרד פרסום ג'נסיס בעל ידע רב בקידום תוכן באמצעים פרסומים רבים. עוד על קידום תוכן

פרסום במייל

היום שלכולם יש מייל, פרסום באמצעותו הפך להיות אחד הכלים היעילים ביותר לשיווק ולפרסום. אחוזי ההמרה של קמפיינים המבוצעים באמצעות המייל הוא אחד הגבוהים מבין כל ערוצי הפרסום. משרד פרסום ג'נסיס מתמחה ביצירת קמפיינים באמצעות המייל על ידי יצירה של דיוורים מקצועיים, ממוקדים, מעוצבים וקריאייטיבים אשר ממירים ומניעים לפעולה. ניהול נכון ואופטימיזציה מעלים את אחוזי ההמרה לגבהים שלא מוצאים בשום משרד פרסום אחר. עוד על פרסום במייל

עסקים שכבר איתנו

ידע זה כוח

פרסום בגוגל

המדריך לניהול ומיתוג עסקי

המדריך לניהול ומיתוג עסקי הרבה מאוד עסקים קטנים קורסים בהיעדר חזון, יעדים ושאיפות להשגת מטרות. הבסיס של כל הצלחה בעסק קטן או גדול היא השאיפה

קידום אורגני

קידום אורגני ותדמית!

קידום אורגני ותדמית! התחום של קידום אורגני הוא אחד התחומים הכי חמים היום ברשת. איך להגיע למצב שאתר מצליח להתמקם בעמוד הראשון של גוגל ולפחות

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל אדוארדס!

פרסום בגוגל אדוארדס! כאשר גולשים מחפשים משהו, הם עושים את זה דרך מנוע החיפוש גוגל, משום כך סביר להניח שאם הם גם רוצים לפרסם משהו,

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל וקישורים ממומנים!

פרסום בגוגל וקישורים ממומנים! פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן – שיטת פרסום המאפשרת להיות בראש תוצאות החיפוש של גוגל באמצעות קמפיין הפונה בדיוק לקהל יעד

קידום אורגני

קידום אתרים: אורגני או ממומן?

קידום אתרים: אורגני או ממומן? בבואכם לקדם אתר בגוגל, עומדות בפניכם שתי אפשרויות. מצד אחד, באפשרותכם לבחור בקידום אתרים אורגני, כלומר ביצוע פעולות שונות מאחורי