דף הבית » פרסום בגוגל: פרסום במנוע החיפוש הפופולארי בעולם

פרסום בגוגל: פרסום במנוע החיפוש הפופולארי בעולם

פרסום בגוגל

אין שום ספק כי פרסום בגוגל מהווה את אחד הכלים היעילים והאפקטיביים ביותר לחשיפת המסר השיווקי שלכם למיליוני לקוחות פוטנציאליים בכל רחבי העולם. גוגל אינה מחייבת את הלקוח על עצם הפרסום של המודעה, אלא רק על כמות ההקלקות של הגולשים שהתעניינו במודעה ובחרו להקליק עליה כדי לברר פרטים נוספים. מדובר על שיטה יעילה במיוחד, היות והיא ממקדת את המודעה רק לגולשים המעוניינים בנושא הספציפי הזה, דבר המבטיח החזר גבוה על ההשקעה הראשונית. כל הקלקה של הגולש על המודעה המפורסמת בגוגל, מובילה אותו אל אתר החברה המפרסמת. באתר החברה הגולש יכול ללמוד פרטים נוספים לגבי המוצר או השירות שאותו החברה משווקת, להשאיר פרטים ליצירת קשר או לרכוש ישירות מהאתר. מודעות אלו נקראות קישורים ממומנים והם נמצאים בראש רשימת התוצאות של גוגל, כמו גם בצד השמאלי של העמוד.

פרסום בגוגל – הסודות מאחורי הקלעים

כאמור, הכלי החשוב ביותר המשמש לצורך פרסום בגוגל נקרא Google Adwords ובאמצעותו ניתן ליצור את הקישורים הממומנים שהוזכרו קודם. חשוב לציין כי כל אחד יכול להקים ולנהל קמפיין פרסום בגוגל, היות ומדובר בכלי פשוט ונוח לעבודה. אך מי שמעדיף לא להתעסק בעניין ולתת לאחרים לנהל עבורו את הקמפיין, יכול לפנות לחברה המתמחה בכך על מנת להבטיח עבודה איכותית ומקצועית עם תוצאות יעילות ורווחיות. קמפיין הפרסום בגוגל עובד בצורה שונה מאשר כל קמפיין פרסום אחר. שיטת החיוב נקבעת לפי מספר ההקלקות של הגולשים, כאשר המפרסם קובע כמה הוא מוכן לשלם עבור הקלקה לכל מילת מפתח. ככל שהסכום יהיה גבוה יותר, כך גוגל תמקם את המודעה במקום גבוה יותר. ניתן לקבוע את תקציב הקמפיין ברמה היומית, השבועית או החודשית, ומתוך התקציב הזה להחליט איזה סכום להקציב לכל ביטוי ולכל מילת מפתח.  המטרה היא כמובן ליצור את הקמפיין האפקטיבי ביותר תוך כדי שימוש בתקציב הנמוך ביותר, על מנת לחשוף את המודעה לכמות הגולשים הרבה ביותר אך לגרום רק ללקוחות הפוטנציאלים להקליק עליה.

לסיכום, פרסום בגוגל נחשב לאחת הדרכים היעילות והאפקטיביות ביותר לפרסם ולקדם את המוצר או השירות של העסק. קידום בגוגל עובד וניתן להקים קמפיין פרסום יעיל ובעלות נמוכה, בתנאי שמכירים את התחום ובוחרים את מילות המפתח המתאימות. היתרון העיקרי של קמפיין פרסום זה הוא המיקוד הרב בקהל יעד ספציפי אשר מעוניין בשירות או במוצר המסוים. המודעה תופיע רק אצל הגולשים שחיפשו את הביטוי הספציפי, ורק הרציניים שבהם יקליקו על המודעה.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page