פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן – שיטת פרסום המאפשרת להיות בראש תוצאות החיפוש של גוגל באמצעות קמפיין הפונה בדיוק לקהל יעד שמחפש את אותו שירות או מוצר.
קידום ממומן מכונה (PPC PAY PER CLICK) או COST PER CLICK) CPC).
בניית המודעות של הקישורים הממומנים חשובה לעין ערוך. דמה בנפשך שאיש לא מכיר את האתר שלך והמודעה של הקישור הממומן היא הראשונה בה נתקל הגולש, דמיין בעצמך איזה סוג של רושם היית רוצה להשאיר על הגולש הזה בחשיפה הראשונה שלך מולו ובהתאם יש לנסח את המודעות.
ניסוח המודעות חייב כמובן לכלול את ביטויי המפתח שבגללם יגיעו למודעות הקמפיין פרסום בגוגל שלך. הם יכולים לכלול יותר מביטוי אחד ובדרך כלל ביטויים שונים שהם בשימוש הגולשים.
כותרת סקסית במודעת פרסום בגוגל?
אתם חייבים כותרת סקסית. פרסום מתחיל ונגמר ביכולת לצוד את הלקוח הבא. אם ננתח את מצבם של הלקוחות היום, ניתן לומר כי הם טובעים בים של מוצרים, אפשרויות, הזדמנויות, מחירים ומוצרים תחליפים. כדי שהם יכנסו למודעה שלך בקמפיין פרסום בגוגל, כדאי מאוד שתהיה לה כותרת שתגרום להם להיכנס. נכון זה עולה לך בקליק, אבל אולי זה בדיוק הלקוח שאתה מחפש.
לדוגמא – משרד פרסום דיגיטלי שעושה לעצמה קמפיין פרסום אז מהי לדעתכם תהיה הכותרת הכי סקסית של המודעות שלנו:
- רוצים אבל פוחדים…קמפיין חםםםםםםםםםםםםםםם!
- תנסו אותנו אנחנו לא כאלה אכזריים!
- ממש ברגע זה מישהו אחר הקליק לפניך והרוויח ספה!
- עכשיו נזכרת לעשות קמפיין, בוא תגלה מה הפסדת!
- הקפה מתקרר.. אתם מתקשרים או לא?
- למומחה השיווק שלנו קוראים אברהם ולכם?
- אנחנו המפרסמים הכי דפוקים בעולם!
- יש אצלנו כמה מוחות מבריקים על פרוזק!
מודעת פרסום בגוגל אמורה לגרום לגולש להתייחס, להגיב, לחייך, לכעוס, לחוש נפגע, מאותגר, מתרגש וכ'ו וכו'. כלומר כשאנחנו אומרים כותרת סקסית של מודעה אנחנו מדברים על קופירייטינג מעולה לא פחות שיגרום למפרסמים להגיע אלינו לעשות קמפיין פרסום בגוגל ורק דרכנו למה? כי אם הכותרת של המודעה שלנו הייתה מספיק סקסית כדי שהוא ייכנס, מובטח לו שככה גם ייראו המודעות שלו ויעשו לגולשים חשק להיכנס.
קצת הומור לא מזיק!
נכון שקמפיין פרסום בגוגל זה דבר רציני, אבל קצת הומור לא מזיק בחיים להיפך. אנשים נכנסים למודעות שיש בהן הומור, קלילות והקנטה, בין אם זה למטרה של קידום בגוגל או בפייסבוק, זה לא אומר שום דבר על אותו משרד פרסום, זה אומר שהקופירייטר שלהם יודע מה הוא עושה. אף אחד לא רוצה לקרוא מודעה שלא התאמצה לפתות אותו. החשבון הוא פשוט: אם הצליחו לפתות אותי, יצליחו גם לעשות לי קמפיין פרסום בגוגל וזה עובד בדיוק כך. אם אתה רוצה שהעובדים שלך יהיו מסורים, מצא את הוורקהוליסטים, אתה לא צריך יותר זה.