פרסום באינסטגרם
כי כולם כבר שם

שנה אחרי שנה ג'נסיס מובילה את תחום הרשתות החברתיות בישראל.
החוכמה זה לייצר תוצאות גדולות בעלויות נמוכות – בהתחייבות!

מעוניינים להתחיל קמפיין פרסום באינסטגרם? השאירו פרטים:

  • מנהלים למעלה מ 50 עמודים סופר מצליחים בישראל
  • מומחים ביצירת קהילות חברתיות סביב שירותים ומוצרים
  • מכירים את כל "הטריקים" שעובדים בפייסבוק
  • יודעים לייצר לידים איכותים בתקציבים נמוכים
פרסום בפייסבוק

ניהול עמוד אינסטגרם

העידן הדיגיטלי מתמקד בחזות ובמראה יותר מהכל. הניראות, העיצוב והקומפוזציה הם חלק בלתי נפרד מכל עסק בעידן הרשתות החברתיות. אינסטגרם הייתה בין הרשתות החברתיות הראשונות שזיהו מגמה זו, ומבוססת כולה על שיתוף תמונות וסרטונים. למותגים, זו אפשרות מדהימה להציג את העסק דרך תמונות וסרטונים, החושפים את המהות האמיתית של העסק ולתרום לקהילה הנוצרת סביב המותג ולנאמנות הנבנית סביבו.

למה לנהל עמוד אינסטגרם?

בשנים האחרונות אינסטגרם מיצבה את עצמה כרשת חברתית לצעירים, וכל עסק המעוניינים להגיע לקהל צעיר חייב להיות בה. החיבור בין הרעיון של אינסטגרם לעוצמה של פייסבוק, הופכת את אינסטגרם לכלי פרסומי רב עוצמה.

קהל מעורב ואיכותי

כמות המשתמשים באינסטגרם גדלה בכל יום ומחקרים מראים כי התנועה היא איכותיות במיוחד. לקוחות צעירים, מבצעים פעולות רבות באפליקציה ולא חוששים לגשת לעסקים ולקיים איתם קשר ישיר.

חשיפה גבוהה

כמות המשתמשים משפיעה על החשיפה של פרסומים עסקיים, הגדלה מיום ליום. עסקים המפרסמים באינסטגרם נהנים מחשיפה זולה במיוחד בהשוואה לערוצים מתחרים, ומעט מאד תחרות ברוב התחומים, שכן מפרסמים רבים טרם השכילו לנצל את הפוטנציאל הגלום בה.

יותר רכישות

יותר ויותר גולשים רוכשים מוצרים אונליין ואינסטגרם היא הפלטפורמה המושלמת לפרסום המוצרים למכירה. בזכות המימד הויזואלי הנרחב, המוצרים הופכים נגישים לרכישה וגולשים יותר נכונים להגיב ולרכוש דרך מודעות שהוצגו בפיד שלהם.

טירגוט מדויק

החיבור לפייסבוק מקנה לאינסטגרם את עוצמת הטירגוט של פייסבוק. השימוש בתחומי עניין, נתוני משתמשים וקהלים דומים מאפשר להגיע ליותר משתמשים מאי פעם, בצורה מדויקת ומיטבית.

מה ניהול עמוד אינסטגרם כולל?

חלון ראווה

אינסטגרם משתמשת כחלון הראווה של העסק שלכם בעזרת תמונות וסרטונים איכותיים, התורמים למיתוג וחשיפה של העסק שלכם, ויצירת מוקד עניין עבור לקוחות חדשים וקיימים כאחד.

קריאטיב מדליק

תמונות וסרטונים הם החלק המרכזי בפלטפורמה, אבל כיצד ואיך משתפים את התוכן הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מאינסטגרם. התמונה הנכונה, בזמן הנכון עם מלל קצר ומדויק וכמובן, #האשטגים רלוונטים.

פילוח קהל יעד

ההבנה של קהל היעד הרלוונטי, וחשיפתו לתכנים ולתמונות של העסק שלכם, בעזרת כלי טרגוט מתקדם, אנו מגיעים לקהל הנכון ביותר, באינסטגרם.

מעוניינים לקדם את העסק באמצעות פרסום באינסטגרם?

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו קמפיין מותאם אישית לפרסום באינסטגרם!

40 סיבות טובות לקמפיין פרסום באינסטגרם!

פרסום באינסטגרם עובד, הלקוחות שלכם כבר שם אז למה אתם מחכים? כמעט כל משתמש מתקין את תוכנת האינסטגרם כדי לעקוב אחרי חברים, מפורסמים ומוצרים אשר מעניינים אותו. מותגים ועסקים הבינו זאת ולכן הם משתמשים בפלטפורמה זו כדי להגדיר את הנוכחות שלהם ברשת גם דרך פרסום באינסטגרם. דרך פרסום באינסטגרם ניתן ליצור קשר עם לקוחות רלוונטים, ניתן לתת לגולש ערך מוסף. ומנהלים קמפיין של מודעות פרסום באינטסגרם המגיעות בדיוק לגולש הנכון, לקהל הרלוונטי שבאמת מתעניין בתחום שהעסק מציע. שילוב של קמפיין קידום ממומן מוצלח, תוכן איכותי, תמונות או סרטוני וידאו שיגמרו לגולש לעצור בדיוק במודעה שלכם ולבצע פעולת רכישה.

  • תוכנת האינסטגרם פותחה ע"י חברת סטארטאפ והושקה בשנת 2010.
  • בשנת 2011 היא זכתה בתואר האפליקציה של השנה. בשנת 2012 פייסבוק רכשה את אינסטגרם תמורת מיליארד דולר. שילוב של פרסום בפייסבוק ופרסום באינסטגרם יכול לעשות פלאים לכל עסק.
  • נכון ל-2015 משתמשים באפליקציה מסביב לגלובוס כ-300 מיליון משתמשים פעילים.
  • בישראל יש 1.6 מיליון משתמשי אינסטגרם בחודש ומיליון ביום.
  • האינסטגרם היא אפליקציה חינמית לשיתוף תמונות.
  • כל יום מעלים משתמשי אינסטגרם 70 מיליון תמונות לרשת.
  • יש לאינסטגרם בממוצע 2.5 מיליארד לייקים ביום.
  • אינסטגרם פופולרית בקרב גילאי 18-24 ו- 25-34.
  • אם זה גילאי קהל היעד שלכם, אתם חייבים לחשוב על פרסום באינסטגרם.
  • בספטמבר לפני שנה הודיעו פייסבוק על פתיחת פרסום באינסטגרם.
  • בשנת 2014 איפשרה אינסטגרם לכמה מותגי על לעשות אצלה פרסום כדי לבחון את האפקטיביות שלו.
  • התוצאות היו מרשימות והובילו לפתיחת פרסום באינסטגרם: פי 3 חשיפה ופעילות של כל פוסט, ביחס לכל פרסום אחר און ליין.
  • יחד עם זאת כדי לשמור על שפיות משתמשי האינסטגרם, החשיפה למודעות ולפרסומות נעשית דרך המידע של פייסבוק (בעלת הבית) ומכוונת לתחומי עניין ופילוח דמוגרפי.
  • אפשר להעלות תמונות לאינסטגרם מחשבון פרטי וגם עסקי.
  • 50% מהתכנים באינסטגרם לא מוכרים למשתמשים ובכל זאת הם עושים להם לייק…
  • העוקבים לא יבחינו בקלות במקור המפרסם. יתרון עצום לקמפיין פרסום באינסטגרם.
  • משתמשי אינסטגרם לא נוטים לחסום חשבונות עסקיים, הם פשוט נהנים…
  • שפת האינסטגרם היא אוניברסאלית. מדובר על צילום, דימוי, רעיון, אמירה, מסר, הכרזה, הצהרה, דעה  והכול בתמונות.
  • הקונספט המרכזי הוא מהירות שליחת התמונות, מה שמייצר עוקבים.
  • את התמונות ניתן לשתף מיידית ברשתות חברתיות כמו: פייסבוק, טוויטר, טאמבלר, פליקר ודואר אלקטרוני.
  • העוקבים יכולים לתייג את התמונות ולהפיץ אותם ברשתות.
  • הדבר הכי חשוב בשיתוף התמונות הוא לקבל לייק.
  • להבדיל מצילום בסמארטפון, באמצעות האפליקציה גם צלם מתחיל יכול לעצב וללטש תמונות ברמה מאוד גבוהה.
  • פרסום באינסטגרם מתאים לבעלי עסקים קטנים וגדולים.
  • הוא משפר את הנוכחות שלכם באינטרנט.
  • פרסום באינסטגרם מוביל אתכם ללקוחות מתעניינים חדשים.
  • החוכמה של פרסום באינסטגרם היא בכך שמדובר על אמירה בתמונה, אין איזה רצון לשכנע או להפעיל לחץ, וזוהי יותר הצגה של מוצר או שירות וזה דורש חוכמה גדולה והרבה מאוד קריאטיביות.
  • ניצול הבמה של האינסטגרם לצרכי פרסום, נעשה ברוח הכיפית של האפליקציה וגם דורש פרסום תואם רוח כיפית…
  • אם אתם בעלי עסק שמצטלם טוב…אתם המפרסמים הקלסיים של איסנטגרם.
  • פרסום באינסטגרם מאפשר גם פרסום סרטון של 30 שניות (נכון להיום).
  • דרך סרטון או תמונות אפשר לספר סיפור יפה עליכם, מעורר השראה שיגרום לכם ליצרו לעצמכם תדמית מעולה.
  • פרסום באינסטגרם מבסס עסקים ותורם למוניטין  וכמובן תורם לעסק מבחינת מיתוג.
  • פרסום באינסטגרם כולל תמונות בקרוסלה, משפחה של מוצרים, ליין של אופנה ועוד.
  • הקלקות של העוקבים על התמונה או סרטון הוידיאו מובילים אותם לאתר שלכם.
  • ממידע ברשת עולה כי באינסטגרם אפשר לקבל פי 10 יותר לייקים מאשר בפייסבוק.
  • החוכמה של פרסום באינסטגרם זה שהתמונה או הסרטון לא חייבים להיראות כמו פרסומת, ולכן גם לא מייצרים רתיעה או אנטגוניזם.
  • בשימוש באינסטגרם ניתן להגיע לקהל יעד איכותי, מפולח ומדויק.
  • קהלה יעד המרכזי של האינסטגרם הם צעירים עד גיל 34, נשים והרבה בעלי מקצוע.
  • אל תפרסמו באינסטגרם לבד, אתם חייבים משרד פרסום ומיתוג.
  • צריך לדעת איך לפרסם, כמה ומתי, תנו לנו לעבוד בשבילכם!

מעוניינים להתחיל קמפיין פרסום באינסטגרם ובכך למקסם את ההצלחה של העסק שלכם עוד יותר?

ידע זה כוח

פרסום משפיענים הוא מאוד יעיל

פרסום משפיענים, מה זה אומר?

פרסום משפיענים, מה זה אומר? פרסום משפיענים הוא אחד הטרנדים החמים בעולם הפרסום. המותגים המובילים מבצעים בו שימוש כדי להגיע לקהל צעיר ועדכני.  פרסום משפיענים

פרסום באינסטגרם

אינסטגרם

אינסטגרם: הרבה יותר מסלפי אינסטוש, אינסטה, אינסטמאניה או פשוט אינסטגרם. לא משנה באיזה שם תחליטו לקרוא לו – הוא עשוי לקדם את העסק שלכם הרבה

ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות רשתות חברתיות הינן הפנים החדשות של המאה ה-21. הרשת החברתית הפכה בעשור האחרון למקום השיח המרכזי בציבור, לפורום חברתי, למקום להתרפק בו,

פרסום באינסטגרם

עכשיו זה הזמן: קמפיין פרסום אינסטגרם

עכשיו זה הזמן: קמפיין פרסום אינסטגרם הרשת החברתית מלאה בפעילות, גולשים רבים מחפשים באמצעות האינסטגרם תכנים המעניינים אותם ולכן כיום יותר מתמיד משתלם וכדאי לקדם

פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם הדור הבא

אינסטגרם הדור הבא פרסום באינסטגרם הינו תהליך חשוב לכל חברה שרוצה למתג את עצמה ברשתות החברתיות השונות, כאשר חברה פעילה באינסטגרם היא מראה ללקוחות שלהם