דף הבית » פרסום באינטרנט היום!

פרסום באינטרנט היום!

פרסום באינטרנט

נכון לשנת 2014 היו בישראל מעל 5.6 משתמשים ברשת האינטרנט. עפ"י סקרים על הרגלי הגלישה של הישראלים 45% מהזמן הם גולשים, כאשר עפ"י אתר ALEXA ארבעת האתרים הפופולארים ביותר הם: גוגל, פייסבוק, יוטיוב ו-YNET.

הכוח העצום של החשיפה ברשת לנוכח המספרים הנ"ל הציב את האפשרות של תהליך פרסום באינטרנט ה- NEW MEDIA  כאחד היעדים של כל חברה ועסק גדול כקטן.

עפ"י גלובס תקציב פרסום בדיגיטל עמד בשנת 2014 על 28% (818 מיליון ₪)

זאת לעומת 18% ב-2013, מה שמצביע על התחזקות משמעותית של השקעה בתקציבים בקמפיינים און ליין.

פלטפורמת הפרסום הגדולה ביותר היא גוגל כאשר גם יוטיוב מתחילה להראות מגמות של עלייה למפרסמים בסרטונים לבתי עסק וחברות החל מסרטון תיקון קורקינט ועד צחצוח נכון של שיניים. אין ספק שאין פרסומת יותר רעננה ויעילה מזו…

לעומת נתוני הפרסום בדיגיטל עומד הפרסום בערוצי הטלוויזיה על 41% והוא המוביל מבין כל המדיות. הפרסום בעיתונים עומד על 23% (הדיגיטל כבר עבר אותו)  רדיו 7% ושלטי חוצות 5% ולכן כיום יותר מתמיד כדי להתחיל תהליך של פרסום באינטרנט.

למה כדאי למפרסמים קטנים לעשות פרסום באינטרנט?

מומחי הפרסום והשיווק של חברת ג'נסיס מדיה מסבירים מהם היתרונות הפרסומיים לעסקים קטנים ובינוניים בעידן הניו מדייה.

העובדה כי מדובר בעולם וירטואלי שבו נדחסים כל האתרים מצד אחד של חברות על ומותגי ענק ולצידן פרסומי עסקים של איש אחד או עסקים בגודל קטן ובינוני יוצרים לראשונה בעולם הפרסום שוויון בחשיפה שלא קשור לגודלה של החברה או הקונצרן. במילים אחרות- דף נחיתה של מרחיק יונים יכול להגיע לכל גולש שמגיע לחדשות של נייקי, כלומר, אין ביכולת הרשת כאשר מדובר בקמפיין פרסום באינטרנט, לדרג ולסנן פרסום עפ"י גודל או רמה של חברה והחשיפה שמקבלים המפרסמים היא זהה לא משנה מהו התהליך מיתוג שכל חברה כזו או אחרת עברה. יתרון ברור אחר לחברות גדולות היא החשיפה האורגנית שלא נעשית על ידם, אלא מתרחשת בשל היותן שחקניות מרכזיות בתחומן. הם מופיעים בחדשות, הם בשיתופי פעולה שנותנים להם עוד במות לפרסום, חשוב להגיד שזה עוזר גם רבות בתהליך של פרסום בגוגל בכך שהם מדורגים גבוה בחיפושי גולשים וגם גוגל שם לב לזה ומדרג אותם בהתאם ולכן אם יש יתרון לחברות גדולות בחשיפה הוא אורגני והוא לא יזום. קידום אורגני בגוגל זה קידום שעובד. ועובד כפי שצריך.

כמה אתה ויראלי?

הסוד הגדול ביותר ברשת הוא מה יצליח ומה לא. מומחי הפרסום של חברת ג'נסיס מדיה מצביעים על כמה דברים שיש לשים לב אליהם בכל קמפיין פרסום באינטרנט: מקוריות, זמינות ופילוח קהלי יעד. בין אם זה שיווק בגוגל למשל וגם בפייסבוק יש כלים טכנולוגיים שעוזרים למפרסמים להגיע לגולשים שהם מסמנים. רימרקטינג עובד יפה מאוד כאשר את מחפשת שמלה והיא רודפת אחריך כל היום בכל חור ברשת. כלומר- שימוש נכון בכלים הטכנולוגיים תוך ניתוח תוצאות בזמן קצר או ארוך ובחירה נכונה של קמפיין פרסומי בין אם פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק בהחלט יכולים לעשות את ההבדל עבור כל חברה או עסק.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page