רשת החברתית מלאה בפעילות, גולשים רבים מחפשים באמצעות האינסטגרם תכנים המעניינים אותם ולכן כיום יותר מתמיד משתלם וכדאי לקדם עסקים בצורה הזו. האינסטגרם הינה פלטפורמה נוחה ואפקטיבית שעוזרת לקדם ולמתג כל עסק ובכך להגיע לקהל יעד פוטנציאלי וכמובן לרווחים. פרסום באינסטגרם – הדרך המודרנית להגיע לקהל יעד איכותי.
חשבון אינטסגרם עסקי מקדם ומשווק כל אתר ועסק, שימוש בתמונות וקטעי וידאו המותאמים לכל תחום ישדרגו כל פעולת שיווק עסקית ויעניקו לה ערך מוסף. כאשר מתחילים קמפיין פרסום באינסטגרם יש לשים דגש וחשיבות על בניית דף עסקי שמדבר בדיוק ללקוחות שלך. באינסטגרם זה מתחיל כבר מתמונת הפרופיל, הלוגו של העסק. תמונה חדשה וברורה בנוסף לתיאור מדוייק ותמציתי על העסק יעניקו לגולש את ההבנה הבסיסית למה כדאי לרכוש את המוצר או השירות של החברה ולכן רצוי לשים דגש רב על שלב זה. השלב הראשוני שנותן לגולש את האינדיקציה המדויקת על העסק.
פרסום באינסטגרם – לייק ששווה יותר
הרשת החברתית מלאה בפעילות, גולשים רבים מחפשים באמצעות האינסטגרם תכנים המעניינים אותם ולכן כיום יותר מתמיד משתלם וכדאי לקדם עסקים בצורה הזו. האינסטגרם הינה פלטפורמה נוחה ואפקטיבית שעוזרת לקדם ולמתג כל עסק ובכך להגיע לקהל יעד פוטנציאלי וכמובן לרווחים. פרסום באינסטגרם – הדרך המודרנית להגיע לקהל יעד איכותי.
חשבון אינטסגרם עסקי מקדם ומשווק כל אתר ועסק, שימוש בתמונות וקטעי וידאו המותאמים לכל תחום ישדרגו כל פעולת שיווק עסקית ויעניקו לה ערך מוסף. כאשר מתחילים קמפיין פרסום באינסטגרם יש לשים דגש וחשיבות על בניית דף עסקי שמדבר בדיוק ללקוחות שלך. באינסטגרם זה מתחיל כבר מתמונת הפרופיל, הלוגו של העסק. תמונה חדשה וברורה בנוסף לתיאור מדוייק ותמציתי על העסק יעניקו לגולש את ההבנה הבסיסית למה כדאי לרכוש את המוצר או השירות של החברה ולכן רצוי לשים דגש רב על שלב זה. השלב הראשוני שנותן לגולש את האינדיקציה המדויקת על העסק ולכן חשוב שמי שמתמחה בתפקיד של ניהול רשתות חברתיות ייתן את הנגיעה שלו לתחום זה.
איזון ורלוונטיות = המפתח להצלחה
העלת תמונה של המוצר או השירות היא תהליך נכון אך לא בהכרח מספיק בשביל קידום באינסטגרם שבאמת עובד ומניב תוצאות, נסו לספר סיפור באמצעות התמונה שהועלתה, פעולה שכזו מביאה ערך מוסף ללקוח ונותנת לו להרגיש חלק מהתהליך. בעולם הפרסום תהליך מיתוג דורש בניית נרטיב על המוצר ויצירת רגש ותחושת השתייכות ללקוח. פרסום באינסטגרם שעובד הוא קידום שמראה כבר בדף העסקי את האיזון של תמונות אווירה המשדרות תחום העסק ותמונות מהנות ורלוונטיות שמביאות לכל גולש את החיבור הטבעי שלו למוצר. אותו חיבור יגרום לשדרוג שכל בעל עסק רוצה. השלב שבו הלקוח מגיע להבנה של ממה המוצר הזה יכול לתרום לי – לקנייה ורכישה עתידית שלו. ככל שתשיגו יותר עוקבים כך תיצברו יותר פופולריות וכך יותר גולשים ישתפו את התוכן שלכם ובכך יקשרו אותו לאתר העסק. שימוש בסרטוני וידאו קצרצים נותן כוח משמעותי ומייצר באזז למותג.
נקודות למחשבה מהמומחים שלנו לפרסום באינסטגרם:
בדקו מהו הטרנד העכשווי – נתינת לגיטימציה נוספת ללקוחות שאתם מעדכנים ומעודכנים בכל מה שחם ולוהט בשוק. טרנדים ברשת הם תמיד לטובת העסק, השתמשו בהם בחוכמה.
- ׂקיימו אינטראקציה עם הגולשים – גולשים רבים מגיבים על המוצרים ואף שואלים שאלות ומראים עניין, ניהול נכון של הדף העסקי ברשת החברתית תיתן לו את הכח להפוך כל גולש סקרן ללקוח פעיל.
- שילוב חשבונות – חברו את חשבון האינסטגרם לפייסבוק כך "תנצלו" את הפופולריות של הדף העסקי שלכם בפייסבוק ותיצרו מעורבות בחשבון האינסטגרם עוד בהקמתו. בנוסף הטמעת אינסטגרם באתר העסקי יעשה נפלאות לפעולת הקידום שלו ובכך בניית המותג ברשת החברתית.
- שתפו את הקהל שלכם – עדכונים על מבצעים, תחרויות, קיימו אינטראקציה עם הקהל ובכך תמשכו אותו להיות שותף מלא בדף שלכם. העלו טיפים המתאימים לתחום העיסוק שלכם.
- טרגוט חכם של הקהל – למי המוצר שלכם פונה? דברו בשפה שלו. התאימו את התמונה או קטע הוידאו לאופי הקהל והשתמשו בטקסט בהתאם. ספקו ערך בתוכן!
- התמקדו בפיתרון – הבנה עמוקה של מה הקהל שלכם מחפש יביא לתוצאות איכותיות, שיתופים והעלאת המודעות למוצר ברחבי הרשת החברתית. פנייה לרגש ולאישיות הלקוח.
- התאמת צבעים – המוצר שלכם בעל צבע או גוון ייחודי? התאימו את הצבעים שלו בדף העסקי, תמשיכו עם אותו קו ליצירת אחדות והזדהות עם המוצר. אסוציאציה קבועה של הגולש לתוכן!
תהליך נכון של קמפיין פרסום באינסטגרם יכול למנף כל עסק ולהניב רווחים רבים. פנייה אל חברת פרסום מקצועית ומנוסה בתחום המיתוג כמו ג'נסיס היא פעולת קידום שתיצור את המיתוג הנכון ביותר המפיק תוצאות אפקטיביות באמצעות מערך שיווקי יצירתי ומותאם אישית!