הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של העלאת תמונות וסרטונים כמו למשל באינסטגרם. גם אורך הסרטונים מוגבל (אם כי בקרוב זה הולך להשתנות).
אז מה זה בדיוק סטורי שמדבר לכל (בעיקר הצעירים) שמחוברים לאינסטגרם ושיש להם סבלנות בדיוק כמו אורך הסרטים המקסימלי המותר היום משהו כמו 60 שניות…
סטורי זה תוכן שאפשר לראות אותו רק במשך 24 שעות ואחר כך הוא נעלם. כמו איזה קסם שמישהו עושה ואם אתם בתוך 24 שעות לא מצליחים לראות את זה- הפסדתם. זו בערך התחושה שאינסטגרם רוצים לתת לכל מי שמחמיץ כניסות לרשת החברתית הזו שכבשה את לבם של הצעירים והם רואים בה את הדבר הכי מגניב היום. (אם כי כל הזמן צצים לה מתחרים).
סטורי באינסטגרם הוא יותר מפוסט והוא יכול לכלול תיוגים של אנשים אחרים, גרפיקה, ותוכן מקורי, קליל ואחר ממה שאתם נתקלים בו בפוסטים רגילים באינסטגרם. הסטורי הוא כאילו הכי מגניב, הכי קול והכי מתחרה בסטורי של אחרים,. ככה זה עובד.
מי חייב לפרסם סטוריז?
אם יש לכם הרבה עוקבים, אתם חייבים לפרסם סטוריז, כי אם לא תעשו את זה העוקבים שלכם עלולים להיעלם לחשבונות אחרים יותר מגניבים. בואו נאמר שהחשבון שלכם באינסטגרם הוא כמו איזה עסק קטן שכל הזמן צריך לשווק את עצמו ולהגניב את הלקוחות. עושים את זה בעלי חשבונות פרטיים וכמובן עסקים שמעלים סטוריז עם קונספט, ויז'ואל ורעיונות שאמורים להיצרב בזיכרון של העוקבים שלהם.
העלאת סטוריז מוביל לעדכון שוטף של העוקבים שלכם, זה מראה שיש לכם פרופיל תוסס ובועט, שיש לכם הרבה מה לחדש להם ואתם עושים את זה בצורה איכותית ומשקיעים בזה. מי שמשקיע מקבל תגמול.
מותגים עם סטוריז, יכולים להגדיל כך את כמות העוקבים שלהם, לחשוף את מה שיש להם למכור וכן- זה בא לידי ביטוי גם בנתוני השיווק.
קידום באינסטגרם
מכיוון שהאינסטגרם הפך לאחת הפלטפורמות הכי אהובות על צעירים ובכלל, חשוב מאוד לעשות קידום באינסטגרם לחומרים שאתם מעלים, כדי לקבל חשיפה יותר גדולה. אפשר לעשות קידום ממומן שכולל גם גיבוש של עוקבים וחשיפה ללקוחות חדשים. להשקיע בהקמת עמוד שיווקי באיכות ורמה גבוהה ולעשות את זה באמצעות משרד פרסום דיגיטלי. בכל זאת הם מבינים שיווק, הם ילמדו אתכם וידעו איך לדבר עם הלקוחות שלכם והם יהפכו את החשבון שלכם לחשבון עם הרבה עוקבים, חשיפה ולקוחות חדשים.
חשוב מאוד להציג תמונות וסרטונים רלבנטיים ומעניינים. חשוב שיהיה לכם קונספט שיווקי ולא סתם להעלות חומרים גם אם תפסתם פרפר מללק צוף בתמונה היסטרית, מה אתם מוכרים נעליים או פרפרים. בקיצור אם אתם מוכרים נעליים, זה לא קשור אליכם ומצדכם שהפרפר יתעופף.
אלא אם כן זה הלוגו שלכם….
ג'נסיס מתמחה בפרסום באינסטגרם, אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו: 077-2305107