כיום יש לא מעט חברות המציעות שירות של ניהול עמוד פייסבוק עסקי. אך בפועל העלות משתנה כל הזמן בהתאם ללא מעט אלמנטים שונים ומגוונים. זוהי הסיבה שככל הנראה הצעת המחיר שאתם תקבלו תהיה שונה מהצעת המחיר שבעלי עסקים יקבלו. לכל עסק יהיו את הצרכים ואת הדרישות שלו, ובהתאם לכך גם המחיר צפוי להשתנות. כך שלפני שאתם פונים לחברה מסוימת לקבל הצעת מחיר על פרסום בפייסבוק, מוטב כי תבינו אילו אלמנטים משפיעים על הצעת המחיר.
כמות הפוסטים שעולה בכל חודש
אתם רוצים לעדכן את העוקבים שלכם אחרי כל דבר שקורה? תיקחו בחשבון כי יהיו לכך השלכות כספיות. אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר שמשפיעים על המחיר של ניהול עמוד פייסבוק עסקי זה כמות הפוסטים. ככל שתרצו לעלות יותר פוסטים כל חודש, כך תצטרכו לשלם יותר. מאחורי כל פוסט שעולה לעמוד העסקי חייבת להיות מחשבה, ולכן במקרה הזה הזמן שווה כסף.
שילוב גרפיקה בפוסטים השונים
אם יצא לכם לעקוב לאחרונה אחרי עמודים עסקיים, ככל הנראה ראיתם כי כל פוסט שעולה מגיע עם גרפיקה. אתם לא תוכלו לעלות פוסט ללא תמונה או ללא סרטון. הגרפיקה גם היא מייקרת את העלות של ניהול עמוד פייסבוק עסקי על ידי חברה חיצונית. ככל שהפוסט יהיה מעוצב, כך מן הסתם תצטרכו לשלם יותר כי דרושה מעורבות של מעצב גרפי.
בניית אסטרטגיה לעמוד
אתם בוודאי לא חושבים כי לעלות פוסטים לעמוד העסקי זה אמור להספיק. בכדי שאותו פוסט יגיע לקהל הרלוונטי, תצטרכו לבנות אסטרטגיה שתפלח את קהל היעד הרלוונטי. ככל שנדרש לבצע יותר התאמות מבחינת בניית האסטרטגיה, כך מן הסתם מחירי החבילה יעלו. יש כאלה שירצו לעדכן את האסטרטגיה כל שבוע ויש כאלה שיסכימו לעדכן אותה רק פעם אחת בחודש.
המיומנות של אנשי המקצוע
בואו נודה על האמת, לא כל אחד יכול לבצע ניהול עמוד פייסבוק עסקי. מהסיבה הזאת ככל שתפנו לאנשי מקצוע יותר מנוסים ומיומנים, כך העלות הכספית צפויה לעלות בהתאם. בדיוק כמו שאתם תפנו לאיש מקצוע מנוסה שיתקן לכם את האינסטלציה, כך בדיוק זה יהיה גם בתחום הזה. אנשי מקצוע שיש להם ניסיון ומיומנות בתחום ייקחו יותר כסף בהשוואה לאנשי מקצוע חסרי ניסיון.
ניהול עמוד פייסבוק עסקי – לא עושים לבד!
זה עשוי להיות מאוד מפתה לבצע את ניהול הדף העסקי באופן עצמאי, אך בפועל מדובר על מלכודת של דבש. אם אין לכם את המיומנות ואת ההכשרה הנדרשת, לא תוכלו לקחת את הדף אל המקום שבו הוא אמור להיות. מוטב כי את המשימה הזאת תשימו על הכתפיים של אנשי המקצוע שמכירים את התחום ואת העולם הזה על בוריו.
יש שני פרמטרים חשובים שאתם אמורים לשים אליהם לב. הראשון הוא האינטראקציה בינכם לבין החברה עצמה, חשוב מאוד שתהיה אינטראקציה בריאה. בנוסף חשוב מאוד שהחברה תראה לכם תוצאות של דפים עסקיים שאותם היא ניהלה, והם כמובן גם הצליחו.
אפילו אם אתם ממש אוהבים את הפייסבוק, מוטב כי את הדף העסקי שלכם לא תנהלו בעצמכם. הסיבה לכך היא שהדף העסקי דורש לא מעט התעסקות ביום, ולכן לא מן הנמנע כי לא יהיה לכם מספיק זמן. בנוסף אין לכם את הידע הדרוש בכדי לקדם את הדף העסקי בין כל המתחרים.
הצעת מחיר רלוונטית שתוכלו להסתמך עליה תוכלו לקבל רק אחרי שתבהירו את הציפיות שלכם. רק לאחר מכן תוכל החברה לתת לכם הצעת מחיר שתהיה רלוונטית עבורכם, ולא הצעת מחיר כללית שלא בהכרח מתאימה לדרישות השונות שלכם.
לא מעט מהלקוחות שלכם צפויים להגיע דרך אותן רשתות חברתיות. לכן בכדי שתוכלו להביא כמות גדולה של לקוחות לעסק, חשוב מאוד להשקיע בדף העסקי. יש עסקים שמתבססים אך ורק על לקוחות מהפייסבוק, ועבורם הרשתות החברתיות זה מקור ההצלחה שלהם.