מלח הארץ | פרסום בפייסבוק

מלח הארץ

טעמים טובים, כלים יפים


מלח הארץ הינה רשת חנויות באזור המרכז לכלי בית איכותיים ומעדנים טובים מכל העולם המשלבת חווית קנייה איכותית בדגש על מותגי יוקרה ומעדני גורמה.



תהליך בחירת לוגו


עבדנו בתהליך רענון לוגו שמטרתו יצירת שפה לרשת חנויות, הערכים שהנחו את עבודתינו שמנו דגש על ארץ ישראליות מעודכנת, שורשית, חיה ובועטת שבאה לידי ביטוי בנגיעות וינטאז'.



צבעוניות הלוגו


עבדנו עם פלטת צבעים חמה, השתמשנו בצבע של שורשי האדמה, בנגיעות של פעם, שילבנו צבע תכלת מרענן וטרי וקיבלנו שפה ויזאולית ארץ ישראלית מעודכנת.


קמפיין


נקודת המוצא לפעילות הקמפיין התרכזה ביצירת קהילה מקומית וחיזוקה. לשם כך ביצענו פעולה של טרגוט כפול: התחלנו במיפוי האוכלוסייה בקרבת החנות, פילחנו שכונות, רחובות ואזורים ספציפיים אליהם רצינו לפנות. על הטרגוט האזורי הוספנו טרגוט ספציפי הפונה לנשים וגברים בגילאים הרלוונטים, חובבי מזון, בישול קולינריה ואירוח.

הפקנו שלושה סרטונים מיוחדים בטכנולוגיות stop motion אשר גירו את הצופים הרלוונטים להסתכל ולהקליק על דף מבצע מיוחד- בו מילאו פרטים וקיבלו מתנה מיוחדת בחנות. הקמפין עבד בהצלחה כאשר  גייסנו למעלה מ- 800 פניות בשבוע ימים. שלטי החוצות והפלאיירים מיקדו מסרים לוקלאליים: ממלכה קולינארית  חדשה נפתחה ברמת אביב, בואו לבקר!


בניית אתר


עבור החברה נבנה אתר תדמית אשר מציג עשר מחלקות שונות. המשכנו את השפה הויזואלית על ידי הדגשה של האייקונים המיצגים כל מחלקה. שמנו דגש על הגברת נגישות הגולש לפרטים המקשרים בין האתר לחנויות הפיזיות: פריסת סניפים, טלפונים ושעות פתיחה.

www.melach-haaretz.co.il


עיצוב דף פייסבוק עסקי

עיצוב מודעות פייסבוק

עיצוב דף נחיתה

סיכום


בניית שפה איקנוגרפאית רחבה, לצד רענון ומתחית פנים ללוגו הביאה את הלקוח ליצירת אמירה חזקה ומזוהה המתאימה לפריסת רשת חנויות בכל רחבי הארץ.