אין ספק כי תקופת הקורונה פגעה בעסקים רבים, לא רק בישראל אלא בעולם כולו. אנשים רבים איבדו את העסקים שלהם בעוד אחרים החזיקו מעמד על חסכונות. לצד אלה שקרסו בזמן הקורונה עסקים אחרים ניצלו את התקופה והתייחסו אליה כירידה לצורך עליה. הם ביצעו פעולות ששמרו על הכספים והעסק שלהם עד כמה שניתן כדי להוריד את הראש מתחת לפני המים ולתת לגלים הגבוהים לעבור. הקורונה עדיין לא נעלמה מהעולם בזמן כתיבת פוסט זה אולם נראה שלאחר כמה סגרים שגרמו לעסקים רבים לקרוס הפעם יתנהלו מעט אחרת בממשלה ולא ימהרו לבצע סגרים נוספים. על כל פנים אנו לא כאן כדי לדבר על סגרים אלא על מיתוג עסקי.
התקופה שלאחר הקורונה:
בין אם זה ייקח עוד כמה חודשים, שנה, שנתיים או קצת יותר – בסופו של דבר כולנו מקווים שהקורונה תחלוף ואנשים ירצו לשקם את ההריסות ולבצע מיתוג עסק מחדש. עסקים רבים יהיו זקוקים למיתוג מחדש ולא רק בגלל שהתקופה תהיה שונה, האנשים יתנהלו אחרת אלא שגם עסקים רבים יתנהלו בצורה שונה. האינטרנט יהווה חלק חשוב יותר בפעילות העסקית, שירותים חדשים יתווספו לעסקים ובינתיים בתקופת הסגרים אנו בטוחים כי עלו לבעלי העסקים אינספור רעיונות חדשים לגבי העסק שלהם לכשיחזור לפעילות מלאה – מכאן שהצורך במיתוג עסקי חדש הוא רב ולצורך כך אנו פה בשבילכם!
תכנון מיתוג לעסק:
הליך מיתוג לעסק חדש שנפתח לאחר תקופת הקורונה או לעסק קיים המשנה מעט את פניו הוא הליך שיכלול אפיון של זהות העסק, המסרים החדשים, החזון העסקי ועוד. כמו כן יהיה צורך לבנות אסטרטגיה על פיה ניתן יהיה לבנות אמון עם הקהל, להגביר את החשיפה למותג, לייצר תנועת לקוחות ועניין סביב המותג ועוד. לעתים תצטרכו לעצב לוגו מחדש, לעתים זה יהיה בנייה של אתר חדש והשקעה בפרסום אונליין משהו שלא עשיתם לפני ולעתים יהיה מדובר בהחלפת מסרים שיווקיים, פרסומות חדשות או קמפיין פרסום חדש.
אז אם אתם מתכננים מיתוג לעסק שלכם לתקופה שלאחר הקורונה ורוצים כבר להתחיל לעבוד על זה – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!