עיצוב לפרינט

עיצוב ל"פרינט"- מוצר גרפי שנועד למעשה להדפסה, בניגוד למוצרים גרפיים שנועדו ועוצבו במיוחד לאינטרנט. מוצרי “פרינט” לדוגמא: ניירת משרדית (הכוללת: כרטיס ביקור, נייר ממו, נייר מכתבים, מעטפות, פולדר) שקיות, גלויות, אינסרט, מודעות לעיתון, קטלוגים, פוסטרים וכו’... על כל מוצר כזה מופיע הלוגו שלו עם השפה הגרפית שלו.

למוצרי ה”פרינט” יש חשיבות רבה מכיוון שבסוף כל אירוע קמפיין הלקוח מוזמן לקחת עימו את המוצרים אם זה אינסרט או שקית תדמיתית ובכך חושף ומפרסם את המותג לסובבים.מוצר ה”פרינט” מעוצב ומותאם במיוחד לאופי החברה ולמסר שהחברה רצתה להעביר,המעצב הגרפי ישב וחשב על כל פרט ופרט יצר שפה מיתוגית חשב האם על המוצר להראות צבעוני שיפנה לקהל יעד צעיר או האם לעצב את המוצר באופן עדין יותר שיפנה לקהל יעד אחר ברגע שהוא מגבש קונספט הקו הגרפי יעוצב לכל המיתוג של החברה. כל פרט ופרט צריך להתאים לאופי העיצוב המעצב מגבש קונספט במשך תקופה כל פרט חשוב במיוחד וצריך להתאים למותג ולהיות ייחודי.

צבע בעיצוב גרפי

בין האלמנטים הכי חשובים במיתוג לעסק הוא צבע המותג. צבעים מעוררים רגשות המעצב בדיוק יודע איזה צבע מתאים לאיזה חברה. המעצב לדוגמא יודע בדיוק איזה צבע יתאים לחברת ביטוח צבע שמשדר ביטחון או צבע למותג קוסמטיקה שמשדר עדינות ורכות.

פונטים בעיצוב גרפי

כל מוצר כמעט מורכב מטקסט. יש כל מיני סגנונות לכתב גם הכתב בדומה לצבע מעוררר בנו רגשות ותחושות מסויימים. מאוד חשוב שהכתב יתאים למוצר ולאווירה שהמעצב רוצה ליצור. לדוגמא לוגו של חברת ביטוח יראה רשמי אותיות יוקרתיות וישדר ביטחון לוגו של חברה לקוסמטיקה יראה עדין אותיות רכות ונעימות מראה.

לסיום מטרת העיצוב הגרפי היא העברת מסרים באמצעות אלמנטים ויזואליים והעברת תחושות ורגשות בקרב הסובבים. ניתן לעצב מוצרים ולהדפיס אותם מוצרים אלה הם מוצרים ל”פרינט” וניתן גם לפרסם אותם באינטרנט מוצרים אלה הם מוצרי דיגיטל.



מאי אלקובסקי

מעצבת גרפית

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


מיתוג עסקי
עיצוב לפרינט
עיצוב לוגו
יצירת שפת מותג
בחירת שם לעסק