השיטה למיתוג עסקי מנצח!

הצטרף גם אתה למאות בתי עסק שבחרו במשרד המיתוג המוביל בישראל. תוכנית מיתוג עסקי ללא התחייבות!

רוצים להפוך את העסק שלך למותג מנצח?

  • בניית תוכנית מיתוג מקצועית
  • ליווי אישי ומקצועי בכל תהליך המיתוג
  • 100% התחייבות למותג מוביל

מיתוגים אחרונים

רוצים למתג מחדש את העסק?

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו תוכנית מיתוג לעסק ללא התחייבות!

מיתוג עסקי

כל עסק הוא חלום של מישהו, בתוכו מגולמים הרצונות, הרגשות והשאיפות שלו. מיתוג עסקי היא הדרך לכתוב את סיפורו של העסק וליצור לו זהות ושפה, כך שיוכל לתקשר עם קהלי היעד שלו בהתאם למטרות העסקיות שהציב. מיתוג עסקי הוא החליפה של העסק, הבגד שלו, הדרך שבא הוא מדבר ומתנהג. ג'נסיס מתמחה ביצירת מיתוג עסקי ושפה תקשורתית קריאייטיבית, המתאימה לכל עסק באופן פרטי. באמצעות שיטת עבודה ייחודית, צוותי העבודה הכוללים מאפיינים, קופירייטרים ומעצבים, החוברים יחד ויוצרים עבור העסק נראות ואישיות בדרך להצלחה. בואו למתג את המוצר שלכם, בואו להפוך אותו למותג מנצח הבולט מכל השאר במדף המוצרים.

מה כולל ניהול עמוד פייסבוק עסקי

אנו צריכים שיהיה לנו דף בפייסבוק עם נראות טובה, עיצוב חדשני וממשק משתמש נוח וקל לניווט ולהבנה.עמוד פייסבוק עסקי מאפשר לתחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ואוהדים. ניהול עמוד הפייסבוק כולל כתיבת תכנים רלוונטיים ממוקדים ובעלי ערך מוסף אשר מטרתם להגיע לדף הבית של האוהדים וכתיבת כמות מוגדרת של פוסטים וקידומם, שיפור נראות הדף, מענה לפניות הגולשים והגדלת החשיפה למספר העוקבים. כמו כן הניהול כולל כתיבת פוסטים עם רעיונות קריאטיביים ומענה לתגובות של לקוחות ומחיקת תגובות לא רצויות. המיקוד, הטירגוט, מותאם לקהל היעד. אפליקציות ופיצ'רים שמופיעים בלשוניות.

מה כולל ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק כולל אפיון ומחקר של העסק תוך טירגוט קהל היעד וכתיבת תכנים ועיצוב מודעות שיווקיות. העלאת הקמפיין לאוויר מותאמת לזמן ולתקציב המדיה של הלקוח ומחייבת אופטימיזציה ומעקב שוטף לשיפור נתונים והגברת הלידים.

מה ההבדל בין ניהול עמוד לניהול קמפיין

ניהול קמפיין הוא מאוד דינמי הוא מחייב השקעה כספית תוך הגדרת מטרה וקהל היעד של הקמפיין.

איך פותחים עמוד פייסבוק עסקי

אנחנו פותחים את העמוד עבור הלקוח בצורה המקצועית ביותר, מותאם לסוג העסק ולקהל היעד עם וויזואליות מירבית. במידה וללקוח יש עמוד פייסבוק אנחנו משדרגים אותו על פי אותם עקרונות.

מהו טרגוט בפייסבוק וכיצד הוא מבוצע

פייסבוק מספקת כלים המאפשרים לטרגט את קהל היעד באופן ממוקד. להגדיר פרסונה המוגדרת ממאפיינים של הקהל הפוטנציאלי לעסק. פילוח מתבצע ע"י מאפיינים דמוגרפים, גיל, מקצוע,

תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. באמצעות הצלבה מקצועית של מאפיינים ופרמטרים מגיעים לתוצאות הטובות ביותר

איך אפשר לעקוב אחר התקדמות הקמפיין/פרסום

ע"י ביצוע אופטימזציה ומעקב אחרי תוצאות במערכת הניהול של הפייסבוק ומערכת ניהול לידים (leader).

מומלץ לעקוב במנהל המודעות של פייסבוק על הביצועים של הקמפיין ועל הפעולות שביצעו הגולשים בעקבות העלאת הקמפיין. מהנתונים הסטטסטים ניתן להסיק אילו מודעות עובדות ואלו מודעות צריך לשפר.

איך בונים קהילה בפייסבוק

על מנת ליצור קהילה נדרש לבנות עמוד פייסבוק בעל ערך עם כתבו מעניינות ,טיפים מבצעים עבור קהל היעד. שיהיה מתוחזק באופן שוטף. במקביל נסו לפנות אל הגולשים בשפה שלהם בגובה העיניים כאילו הם עומדים מולכם. לגרום להגדלת המערבות בדף.

הזמנת כל החברים מהפרופיל האישי שלי וגם של הלקוח, להצטרף לדף על מנת להגדיל את מספר האוהדים בדף

שיתופים של סטטוסים , פוסטים ומבצעים מדף הפייס של הלקוח בציר הזמן שלי ובקבוצות של קהל היעד שלי נמצא בהם.

איך מגדירים תקציבי פרסום בפייסבוק

את תקציבי הפייסבוק נקבעים בהתאם למספר הפניות\ לייקים\ הקלקות \לידים שאליהם תרצו להגיע. בהתאם לזמן הקמפיין ופילוח קהל היעד.

ניתן לקבוע תקציב יומי ותקציב תקופתי(תקציב כולל לקמפיין)

שיטות התשלום הם עבור הקלקות ,תשלום עבור חשיפות או אופטימיזציה למטרות.

מה ההבדל בין קמפיין לייקים לקמפיין BOOST

קמפיין boost מטרתו להגדיל את התפוצה של הפוסט בתשלום . הפוסטים הממונים יופיעו בניוזפיד של הגולשים ומטרתם היא להגדיל את החשיפה והעדכונים . קמפיין לייקים מטרתו ליצור אהדה ומערבות בקרב הגולשים.

מה זה רימרקטינג בפייסבוק

מודעות רודפות לאנשים שבקרו בעמוד הפייסבוק. רמרקטינג בפייסבוק (שיווק חוזר) נעשה ע"י השתלת פיקסל (קוד) בעמוד או באתר.

הצגת מודעות ממומנות על הפיד של קהל היעד על מנת להישאר בתודעה וליצור חשיפה.תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. באמצעות הצלבה מקצועית של מאפיינים ופרמטרים מגיעים לתוצאות הטובות ביותר.

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי הוא בניית השפה התקשורתית של העסק, כיצד הוא נראה וכיצד הוא מדבר. מיתוג עסקי נכון מסייע לעצב את התפיסה של הלקוחות עליו. מיתוג עסקי הוא שם כולל לסך כל הפעולות שנעשות על מנת לעשות זאת: יצירת שם, סמליל, לוגו ותוצרי תקשורת נוספים שהעסק זקוק להם כמו עלון, שלט, מודעה, כרטיס ביקור ועוד. מיתוג עסקי הופך עסק או מוצר לבעל אישיות ומגביר את הסיכויים של לקוחות פוטנציאלים לבחור בו. עוד על מיתוג עסקי

עיצוב קונספט

קונספט הוא רעיון מרכזי, שיווקי או פרסומי, שסביבו נבנית שפה תקשורתית ומוצרים קריאייטיבים. עיצוב הקונספט היא הדרך הויזואלית לעשות זאת. הקונספט יכול להיות מיוצר לקמפיין קידום מוצר, או קונספט רחב יותר לקידום העסק עצמו. עיצוב הקונספט מאפשר לקהל לקבל חוויה ויזואלית של הרעיון המרכזי באמצעות מודעה בעיתון, פרסומת בטלוויזיה, שלט חוצות ועוד. עוד על עיצוב קונספט.

עיצוב לפרינט

פרינט היא המונח המקצועי למוצר פרסומי מודפס. מודעה, שלט חוצות, עלון, מכתב ועוד. עיצוב לדפוס היא הפעולה שמבוצעת על מנת ליצור את אותו מוצר. מעצב הפרינט, שזה תחום תמחותו, יוצר לעיתים, יחד עם הקופירייטר מוצר פרינט המעביר את המסר בצורה קריאייטיבת ומושכת ויזואלית. עיצוב לפרינט דורש התמחות וידע רב בהגשת המוצרים לדפוס. עוד על מיתוג לפרינט

עיצוב לוגו

עיצוב לוגו היא אחת מעבודות העיצוב החשובות ביותר. לוגו מגלם בתוכו את מהות העסק בתמונה אחת, על כן לא מדובר בעבודת עיצוב רגילה. קודמת לה עבודת תחקיר מעמיקה הכוללת בירור ערכים, שאיפות ומטרות עסקיות. ג'נסיס מתמחה בעיצוב לוגו ושיפור מכירות לעסקים קטנים ובינוניים משנת 2007 ועיצבה למעלה מ-1,200 מותגים חזקים. עוד על עיצוב לוגו.

יצירת שפת מותג

שפת מותג היא השפה בא משתמש העסק בכל נקודת מפגש בינו לבין הקהלים שהוא עובד מולם. הקהלים יכולים להיות ספקים, לקוחות, מוסדות מדינה והיא באה לידי ביטוי בצמתים שהם נפגשים. הצמתים יכולים להיות ויזואלים כמו הלוגו, המכתב, העלון, המודעה בעיתון, העיצוב המשרד ובדרך ששירות הלקוחות משוחח עם מגוון הקהלים. יצירת שפת מוצג מוגדרת היא הדרך להצלחה של כל עסק. עוד על יצירת שפת מותג

בחירת שם לעסק

בחירת שם לעסק דומה לבחירת שם לתינוק, רק עם שינויים קלים. השם מכיל בתוכו מצד אחד את מהות העסק והערכים שלו, ומצד שני צליל וקונוטציות שאנו מעוניינים ליצור עבור מי שנפגש עימו. שם לעסק יכול להיות כל דבר, ותהליך הבחירה שלו הוא מרתק. ג'נסיס מתמחים בבחירה ויצירת שם לעסקים תוך הבנת מהות העסק ופועלו. מאחורי ג'נסיס עומדים מאות עסקים שבחרו בקופירייטרים של החברה ליצור שמות. עוד על בחירת שם לעסק

כתיבת תוכן שיווקי

בעידן התקשורתי של היום, תוכן הוא המלך. תוכן טוב דוחף מותגים לתוצאות עסקיות מצויינות וככל שהתוכן טוב יותר גם המיצוב והערך של העסק מתחזקים. תוכן שיווקי יכול להיות מעולם התוכן של העסק, או מידע על שירות או מוצר מסוים, אבל בכל המקרים מטרתו אחת, לקדם את העסק על פי המטרות שהוצבו. ג'נסיס מתמחים בכתיבת תוכן שיווקי לכל הפלטפורמות, לפרינט ולדיגיטל. עוד על כתיבת תוכן שיווקי

בחירת סלוגן שיווקי

בחירת סלוגן (סמליל בעברית) היא חלק משמעותי במיתוג של כל עסק. הוא מתאר במשפט אחד, הכולל בדרך כלל עד 5 מילים, את הערך המרכזי שאותו החברה מעוניינת להעביר. סלוגן נילווה בדרך כלל לשם העסק ומסביר לעתים במה עוסק המותג או מעביר ערך מרכזי. ג'נסיס מתמחים בבחירה ויצירת סלוגנים לעסקים תוך הבנת מהות העסק ופועלו. מאחורי ג'נסיס עומדים מאות עסקים שבחרו בקופירייטרים של החברה ליצור סלוגנים. עוד על כתיבת סלוגן שיווקי

עסקים שכבר איתנו

ידע זה כוח

מיתוג

האם יש לכם כבר מיתוג דיגיטלי?

האם יש לכם כבר מיתוג דיגיטלי? עד שלא עלתה לאוויר רשת האינטרנט, אנשים הכירו מותגים רק בשווקים. מבנה הרשת שדוחס אליה את כל המוצרים והשירותים

משרד פרסום

משרד פרסום דיגיטלי לבניית מותג!

משרד פרסום דיגיטלי לבניית מותג! כל העניין עם מיתוג הוא כמו שאלת הביצה והתרנגולת. האם המיתוג הוא בעצם דרישה של הצרכנים או שהוא התחיל מהיצרנים?

מיתוג עסקי באינטרנט

מיתוג עסקי באינטרנט מיתוג עסקי באינטרנט מתחיל מאתר. אם אתם בעל עסק או חברה קטן כגדול אתם חייבים היום שקיפות ונראות ברשת וזה מתחיל מאתר