מיתוג מוצלח של העסק הפרטי פותח לכם צוהר לעולם שלם של שיווק וקידום עסקים בצעדים הרבה יותר פשוטים ממה שמספרים לכם. כמה פעמים אדם שהציג את עצמו כעבוד עסקי, מקדם אתרים או בונה אתרים לכם על הצורך בקידום? הכורח כותב מאמרים קבוע? הדברים האלה כולם נכונים, אבל זה לא סוד שיש עסקים שמוציאים אלפי שקלים על תשתיות אלו ובקושי מתקדמים ויש עסקים שכל מאמר הכי קטן שהם מפרסמים בגוגל מקפיץ אותם 5 שורות בחיפושים. מה הסוד שלאחר? מיתוג. במאמר שלפניכם תלמדו איך עושים את זה נכון.
השקעה בלוג עסקי יפה ומרשים
הלוגו לא צריך להיות רק מעוצב אלא גם מוכר בפרסום באינסטגרם . התבוננות בו תגרום להבין מה העסק, ואם מדובר בבנישה ספציפית שעושה תחום מסוים, גם להבין מהו תחום ספציפי בתוך התחום התיאורטי המקצועי המדובר. זה לוגו מוצלח שממנף אותך צעדים מעל המתחרים עוד לפני שהם בכלל התחילו להתחרות בכם. זה בדיוק תמצית פעולת מיתוג עסקי מוצלח. רעיונות ללוגו שכזה: שימוש בפונטים מעוצבים לעצב בפוטושופ, במקום להשתמש בפונטים של מייקרוסופט. מומלץ לצבוע אותם בצבעים הקשורים למקצוע שלכם. אם המקצוע שלכם הוא משהו שקשור לים, למשל (דייג, ביולוגיה ימית וכד') כמובן שהצבע המתבקש הוא כחול בהיר. אם המקצוע שלך הוא ריקוד, צבעים כמו אדום וורוד תמיד תופסים. אפשר להתבסס על השם של העסק בלבד, או גם לפנות למחוזות האייקונים, ולבחור אובייקטים המציגים את עבודתכם שנראה קליט ומזוהה מידית. אם יש לכם ספייס נוסף בתבנית לוגו שיצרתם ניתן לנצלו להטמעת משפט מכירתי המבטא את האני מאמין שלכם: "מאמינים במצוינות", למשל.
חיבור תשתית של משפטים המייחדים את פעילותכם
את המשפטים הללו מומלץ לשלב בפרויקטים של מיתוג שתבנו בתחילת הדרך: משפטים המעידים כי אתם הראשונים בישראל בתחום שלכם (אם זה נכון, כמובן), משפטים המעידים כי הם ממוקם בסביבה כפרית ופסטורלית (אם זה נכון ורלוונטי ללקוח), משפטים המעידים על עסק מצוינות, וכד'. דוגמאות מעשיות: "שירות שנים של ידע וניסיון מוכח", "לקבל שירות בסביבה כפרית אותנטית", "מקבלים שירות כאן, ובערב יוצאים לבלות במרכז העיר" וכד'. מה דוגמאות מעידות על חלק וידע מקצועיים של העסק, חלקן על תיאור מקום וחלקן על אנכרוניזם תעסוקתי, בו העסק שלכם הוא חלוצי בתחום. הייחודים הללו הם יוצרים עבורכם מיתוג ומאפשרים לכם להתקדם לאחר כך, תוך השיווק.