החלפת קישורים הוא מושג מעולם קידום אורגני של אתרים, ואומנם כאשר מדובר בביטויים מאוד תחרותיים היא הפכה לטכניקה פחות מקובלת, אך עדיין שמישה ובעלת תוצאות.
החלפת קישורים כרוכה בזמן רב ויש לומר, גם לעיתים לא מספיק אפקטיבי לקידום אורגני מול אלטרנטיבות אחרות שקיימות היום.
בנוסף לזה יש גם התנגדויות של בעלי אתרים שלא מוכנים לעשות החלפת קישורים עם ביטויים הקשורים ישירות לתחום הפעילות שלהם כמו למשל: טיולים לחו"ל שמא קורא המאמר המשמש לקידום אורגני יזמין את כרטיס הטיסה שלו דווקא מהקישור המצוין במאמר ולא ממנו…סתם דוגמה!
מומחים בתחום קידום אורגני גורסים כי גם אם תבצע החלפה כזו היא תיראה טבעית לחלוטין למנוע החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש וגם בעיני הגולש. בסופו של דבר מעבר מאתר לאתר יהיה אפיון קבוע של גולשים וכולם ירוויחו מזה.
הדבר דומה לרחוב שמוצף פתאום בחנויות של מעצבים. שאלת השאלות שתישאל היא האם זה טוב או רע למעצבים? אם כן הוכח ולא במחקר אחד שמיקוד ומשיכת קהלים למקום מסוים תחת טייטל מסוים גורם לכולם להרוויח וזה בדיוק מה שקורה עם קישורים.
איפה לפרסם מאמרים לקידום אורגני?
ככל שתהיו יותר קריאטיביים ותחשבו מחוץ לקופסה, כך תוכלו לייצר "הרחבה" של ביטוי המפתח שלכם ואפילו להמציא נישה או ייעודים נוספים ולחזק את האתר שלכם בתהליך של פרסום בגוגל והגעה ליעד הרצוי – המקום הראשון במנוע החיפוש.
למשל אם אתם מפרסמים מאמרים לקידום אורגני על חברת רהיטי ילדים, אז את המאמר הזה תוכלו לשים גם באתרים אחרים של רהיטים אבל גם באתרים העוסקים ב: עיצוב פנים, חינוך, בריאות הילד ועד להפרעת קשב שעליה ידוע כי סביבה מסוימת מחמירה אותה. כן זה הוכח!
כלומר- ככל שתיצרו יותר משמעויות למוצר או לשירות שלכם, תתנו לגולשים רעיונות איך להשתמש בהם וכך המוצר שלכם יהפוך למולטי טאלנט רק בגלל שהצלחתם לייצר לו את הזיקה הנכונה בפרסום לשם קידום אורגני באתרים מסוימים ובכך קידום בגוגל בצורה יעילה ואפקטיבית עוד יותר.
רהיטי ניקולטי יפורסמו למשל ב: אתרי אדריכלים, עיצוב הבית, ריהוט יוקרה, ריהוט איטלקי, תכנון הסלון, צפייה בטלויזיה ועוד ועוד אתרים שכל אחד מהם הוא פרמטר ברהיטי ניקולטי העונים על כולם בתכונות וביתרונות שלהם.
זקוקים לקידום אורגני- איך בוחרים חברה?
יש הרבה מאוד מקדמי אתרים אבל לצערנו לא כולם מקצועיים. כדי להתחרות היום בשוק של ביטויים חזקים, חייבים להיות מצוידים בכל הכלים המתקדמים של קידום שהחלפת קישורים היא רק חלק מהם אבל יותר חשוב, חייבים להיות חכמים ובעלי כישרון ויותר מזה, אם אותה חברת מיתוג בה אתה מתעניין, עולה בעשרת המקומות הראשונים בגוגל, סימן שאתה צריך לפנות אליה כדי שהחברה שלך אחרי קידום אורגני תופיע שם גם…