דף הבית » כל מה שצריך לדעת על מיתוג עבור עסקים פרטיים

כל מה שצריך לדעת על מיתוג עבור עסקים פרטיים

כל מה שצריך לדעת על מיתוג עבור עסקים פרטיים

עסקים פרטיים כמו שלכם צריכים לשאוף תמיד להיות הראשונים בגוגל. יש שמגיעים באמצעות פעולות אינטנסיביות, סבוכות ומתישות, על בסיס כבת מאמרים מרובה וחלוקת מספר אלפי שקלים על קמפיינים באמת שלא עובדים. לעומתם, יש שהבינו מזמן שהסוד להצלחה עוברת בתשתית של מיתוג עסקי . תשתית מיתוג טובה מאזנת את הצורך בפעולת שיווק שאינן אינטנסיבית ומאפשרת לכם לשגשג פרסומית גם כשפעולת השיווק שלכם תהיה בינונית. אחרי הכל, לא בכל יום אתם מבטיחים לעצמכם שתצליחו לעבוד, לגייס כותבים או להיות מסוגלים לשלם לחברות הקידום, אבל השוק צריך לזכור. אז מה צריך לעשות בשביל להקים תשתית מיתוג?

חיבור לוגו קבוע לבית העסק

חיבור הלוגו הקבוע יכול לבית העסק שלכם להיות ידוע בציבור, מוכר ומזוהה תוך פחות מ-2 שניות כאשר מסתכלים על המיצג. הוא צריך להיות מבוסס על 2 אלמנטים של מיתוג: מסר כתוב ומסר גראפי. המסר הגראפי, למרבה ההפתעה, לא חייב להיות אייקון או ציור. הוא יכול להישאר בגבולות הפונטים, תוך גיבוש צבעים וצ-גופן מיוחדות. ניתן אפילו להיעזר בתוכנה שמייצרת פונטים חדשים על פי עיצוב שלכם (פלאג אין יצירת הפונטים של פוטושופ). ואולם, גם אייקון או איור הוא צורת ביטוי. מומלץ לקחת מכשיר, אובייקט או כלי מרכזי בעבודתכם שמראהו קליט ולשלבו בלוגו, בצירוף שם העסק בפסים מעוצבים. חשוב להקפיד כי צבע הפונט ייראה בולט, קריא וברור לצבע הרקע גם בזמן בניית האתר. טיפ: אם יש לכם עוד ספייס בלוגו, נצלו אותו להטמעת משפט סלוגן, מאין "אני מאמין" של העסק בפונטים קטנים ביחס לעסק: "הראשונים בישראל", "מאמינים במצוינות" וכד'.

יצירת משפטים המייחדים את העסק שלכם

בסוף הפרק על הלוגו עודדנו אתכם ממכם סלוגן עליו שמבטאת את האני מאמין שלכם ומייצר לכם ייחודיות לעסק אחרות. ניתן לפתח ז'אנר זה של קופירייטינג ולחשוב על משפטים נוספים שיוכלו אולי לשמש למודעות בפרסום בפייסבוק , פרסום באינסטגרם , בגוגל אדוורדס, בגוגל אדסנס ועוד. אם אתם ראשונים בישראל בתחום העיסוק שלכם, בשל היותו נדירים וידוע למעטים ניתן לציין כך: "(שם העסקים) הראשונים בישראל (שם התחום)". אם אתם ראשונים בשיטת עבודה מסוימת או שיטת הוראה אם ​​מדובר בספר בבית להוראה פרטית, ניתן לציין זאת במשפטי מיתוג: "הראשונים בישראל בשיטת (שם השיטה)". אם אתם ממוקמים בסביבה כפרית ניתן להשתמש במשפט "לחוות את החוויה בסביבה פסטורלית ושקטה". בדרך זו ניתן למצוא משפטים ייחודיים נוספים. גם משפטים המדבירם על העבודה המקצועית שלכם יכולים להיות ייחודיים. לדוגמה: "עתירי ידע וניסיון, לקוחות מרוצים מעידים".

למידע נוסף באתר חדשות עשר

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page