טלי רוקני

טלי היא מעצבת אופנה ישראלית, בוגרת שנקר. עיצוביה של טלי עדכניים ומקוריים, מחברים בין סגנון החיים העכשווי ובין קווים קלאסיים וגזרות מחמיאות. הסגנון השולט בעיצוביה הוא סגנון בוהו-שיק עדכני ומעודן שמתחבר באופן ישיר לגזרות המחמיאות ולבדים האיכותיים שבהם היא משתמשת. לרוקני שתי חנויות - בתל אביב ובגבעתיים ובגדיה נמכרים בבוטיקים נבחרים בכל רחבי הארץ. אתר האינטרנט שלה משמש גם כחנות וירטואלית לעיצוביה.

תהליך בחירת לוגו

בניית אתר

בחרנו להציף את הדגמים המובילים של טלי רוקני בעמוד הראשי, תוך שימוש בקולאז' תמונות. בנוסף, הדגשנו את הלוגו החדש, שמחבר בין תחכום אורבני ובין תחושה משוחררת יותר, עם אלמנט קישוטי נשי מאד של פרח אדום. השתמשנו בגווני ירוק להדגיש אלמנטים חשובים בדף הבית.

אתר המובייל שומר על עיצוב נקי וקו זהה לאתר הבית. שמנו דגש על הדגמים של רוקני ועל צבעוניות עדינה עם רקע לבן שמבליט את העיצובים.

 

ניוזלטר

עיצוב דף פייסבוק עסקי

בחרנו לשלב בעיצוב הפרופיל תמונה של טלי עצמה יחד עם הלוגו, הפעם בשחור מתוחכם ונקי שמאפשר גיוון בדף. תמונת הקאבר מציינת את שנת ה-20 של רוקני כמעצבת אופנה בעלת מותג משלה ושמה דגש על הסטיילינג והדגמים הרלוונטים לעונה זו.

פרסום דיגיטלי

דף נחיתה

סיכום

האתגר מאחורי מיתוג טלי רוקני היה לייצר דרך הלוגו והשפה הויזואלית ביטוי לערכים שמאחורי העיצובים. האלגנטיות, הנשיות, התחכום, האורבניות לצד התחושה הטבעית והזורמת, לכל אלו נתנו ביטוי בבחירת הצבעים, בשמירה על ניקיון העיצוב וביצירת חיבור בין המיתוג לבין תמונות הקולקציה של המעצבת.

רוצים להתחיל פרוייקט?

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו תוכנית מיתוג לעסק ללא התחייבות!