אם בעבר אדם היה צריך לשאול אנשים ברחוב, איך להגיע למקום מסוים בשעת לילה מאוחרת? כיום אין צורך בזה. היום טכנולוגיות מסוימות עוזרות לכם להגיע למקום שתחפצו, בלי לשאול אנשים, שלעיתים אינם יודעים את הדרך. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לכך הוא השימוש בגוגל מפות. ניתן גם להשתמש בגוגל מפות, לא רק לראות את הדרך ואת הזמן שלוקח לך להגיע למקום מסוים, אלא גם ניתן בהחלט להשתמש בו לפרסום העסק שלך, בקלות ובמהירות וללא הוצאות מיותרות, אז בואו תכירו את היישום גוגל מפות, וכיצד הוא יכול לתרום לפרסום העסק שלכם.
גוגל מפות ישראל – דרך מדהימה לקהל להגיע לעסק שלכם!
מהו היישום גוגל מפות?
גוגל מפות ישראל – יישום של רשת גוגל, היכול להציג תמונות ומפות בארבעה מצבים שונים: מפה רגילה, צילומי לווין, הדמיה תלת ממדית, וכן גם ניתן תצלומים על פני השטח, כמו כן ניתן לראות את התמונות של הרחוב ושל הבית שלך, המצולם ע"י גוגל, כמו כן ניתן לראות תמונות של כבישי ישראל.
מה הם התכונות העיקריות של גוגל מפות?
ביו היתר עם גוגל מפות ישראל ניתן לנווט דרכם היטב והיא מציינת פקקי תנועה
קודם יש לבחור את יעד הנסיעה, לאחר בחירת יעד הנסיעה ניפתח חלון שבעזרתו ניתן לבחור את נקודת היציאה. גוגל מפות מנווטת לך את הדרך הקצרה והבטוחה ביותר בה תוכל להגיע ליעד שלך, כמו כן היא מציגה עוד מספר דרכים, וניתן לראות את זמן ההגעה בדקות בכל אחת מהן, והיא מאפשרת לך לבחור את הדרך, שהכי נוחה לך, כמו כן מקבל דיווחי תנועה, ומדווח על משתמשים אחרים בדרך.
מציגה תמונות מתחת לפני השטח ניתן להציג תמונות של רחובות או בית שצולם, וכן ניתן ליצור סיור וירטואלי ברחובות מסוימים. תמונות אלו צולמו על ידי רכב עם מצלמות 360 מעלות, וניתן למצוא בישראל מקומות שלמים שתועדו בדרך זו.
איך גוגל מפות יכול לעזור לעסק שלך
ניתן לראות כי אנשים רבים, וגם גוגל עצמו, מתייחסים לתוצאות החיפוש, על פי מיקום, אז בהחלט ניתן לנצל אפשרות זאת לפרסום העסק שלך, בייחוד אם העסק הוא בעל חנות פיזית במיקום מסוים. הדרך הכי טובה לעשות את זה הוא בהקמת קמפיין גוגל אדוונס בגוגל מפות.
שלבים בהקמת קמפיין גוגל אדוונס בגוגל מפות תחילה נעשה ניתוח מתחרים
על מנת שהלקוח ימצא אתכם במפות, חשוב מאד לדעת כי צריך לבצע קמפיין ממומן:
1.הגדרות הרחבת מיקום
לשם כך ניתן להשתמש בכלי מיוחד, הנקרא גוגל לעסק שלי, אשר ישפר את הנראות שלך בגוגל, לכן עליכם לוודא מיקומי העסק שלכם בגוגל לעסק שלי מסונכרנים עם אלה של גוגל מפות ישראל.
2. מיקוד ספציפי למודעות
בעקבות הגדרות הרחבות, המיקום ניתן ללקוחות המגיעים לעסק, וכן לתת להם הצעת מחיר לפי המיקום שלהם. ללקוח קרוב יותר יהיה המחיר זול יותר בהכרח, וכן ניתן לבחור לקוחות מסוימים, על פי המיקום שלהם. ניתן גם לגרום לגולשים להתמקד במילות מפתח, שהכנסתם מראש, וזוהי דרך מעולה להשיג לקוחות אמיתיים שהו בעבר גולשים ברשת.
3.שימוש במילות מפתח מתאימות לעסק שלך
בחירת מילות מפתח מתאימות היא שלב חשוב מאד, מכיוון שחשוב מאד להכיר את מילות המתארות את תפקיד העסק, וכן חשוב לבחור גם מילות מפתח המתאימות למיקום וגם לעסק. על מנת לבחור מילות מפתח מתאימות, ככל האפשר, עליכם להכיר את קהל היעד שלכם. ואת הרצונות והשאיפות שלו מהעסק.
ניתן אם כך לומר כי בעזרת ג'נסיס מדיה פרסום בגוגל ופייסבוק יצירת קמפיין אדוונס איכותי בגוגל מפות ישראל גורם לכם להיות על המפה.