יעוץ פרסומי אינטראקטיבי - מה העסק שלך צריך?

בעידן הניו-מדיה, יש פחות חלוקה גסה של עסקים לצרכי פרסום. בגלל איך שהפרסום הדיגיטלי מתנהל חברת מיתוג דיגיטלית יכולה לטפל בו זמנית בחברת רהיטים, לצד מיתוג מסעדות, חברה לייעוץ ארגוני ופרופסור לאף, אוזן גרון. כלומר ההתמחות יכולה להתפרש על פני לקוחות מענפים שונים, של אחד מהם ראוי לחבילת הפרסום הנכונה עבורו

כך נולד השירות הכי מותאם לכל לקוח- יעוץ פרסומי אינטראקטיבי. אין סיכוי לפספס עם אסטרטגיה כזאת, כי מראש היא נוצרה כדי שתהיה התאמה מוחלטת בין הלקוח לבין חבילת הפרסום שלו

מה זה קידום אורגני ?

יש חברות שמתאים לעשות להן קידום אורגני, כי הדרך למצוא אותם ברשת היא דרך מילות חיפוש בגוגל. חברות אלה יזכו מצד חברת מיתוג ופרסום דיגיטלי לסיישן של קידום אורגני, במהלכו יכתב להם מאמרים רלבנטיים, בנושא הפעילות העסקית שלהן. המאמרים האלה יופצו ברחבי הרשת בפורטלים ובאתרים עם קישורים לאתר הלקוח וזה עובד ועובד מצוין. חשיפה של גולשים למאמרים הדנים במגוון נושאים שיש להם זיקה לפעילות שלו, הופכת אותו למומחה בתחום ומגישה לגולשים מידע חשוב בתחום שלו ואף למעלה מזה. עוזר לגבש לו תדמית ואף ממתגת אותו.

ואולי קידום ממומן?

קידום ממומן של יציאה בקמפיין מודעות ברשת, הוא עוד דרך פרסומית אותה אפשר להציע ללקוח במסגרת חבילת פרסום אינטראקטיבית. מאוד תלוי באיזה שלב נמצא העסק הזה והאם הוא זקוק לחשיפה, שימור לקוחות, הגדלת מאגר הלקוחות או משיכת לקוחות חדשים. כל החלטה כזו משנה לחלוטין את המסרים שיועברו במסגרת הקמפיין, את המודעות ואת כל הגישה של הקמפיין.

בקידום ממומן הלקוח משלם PPC על כל קליק שמקליקים על מודעות או באנרים שלו ויש גם דרכים מאוד מדויקות לבדוק כמה מתעניינים יש, כמה השאירו פרטים? ומהי הצלחתו של הקמפיין. אין ספק שבין אם זה פרסום בגוגל או בפייסבוק. זה עובד, ועובד מצויין!

ואולי מאמרי אאוט בריין?

כאשר מדובר בלקוח חדש אבל גם בלקוחות ותיקים בשטח, חבילת פרסום אינטראקטיבית מותאמת יכולה לכלול גם מאמרי אאוטבריין, שהם דרך נוספת לחשוף חברה או עסק במאמר כלשהו עליהם.

המאמר חייב להיות עיתונאי והוא צריך להיות כתוב מעולה וברמה גבוהה. הוא יכול להציג את הטרנדים החדשים לשנת  2016 של רהיטי ניקולטי, או מידע חשוב של חברת נדל"ן נבון גילרון על השקעה בקרקעות. מאמרים אלה יתפרסמו באתרי החדשות הגדולים ויהוו חשיפה נכונה ויצירת תדמית מעולה ללקוחות שרוצים להעמיק את הקשר שלהם מול גולשים, לעזור בתהליך מיתוג העסק ולשדר מומחיות בתחומם.



יובל לגשטיין

מקדם אורגני וקופירייטר

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


בניית אתרי תדמית
הקמת דפי נחיתה
אתרי חנות מסחריים
הגדרת תכונות מותג
ייעוץ פרסומי אינטראקטיבי