הגדרת תכונות המותג בקמפיין פרסומי

פרסום כידוע הוא האמצעי הכי חשוב היום לכל עסק או חברה בנוכחות בעולם הדיגיטלי. כאשר מדובר במותג האפשרויות להיות ברשת הן בלתי מוגבלות. זה מתחיל מבניית אתר נכון ומותאם למותג, לתדמית שלו, למחיר שלו ופונה לקהלי היעד שלו במיקוד מכוון.

אחרי האתר בוודאי יהיה צורך לפרסום אותו וזה כבר שלב שני של נוכחות וחשיפה ברשת ובדיוק כאן נכנס מושג שנקרא "הגדרת תכונות המותג" מה זה למה וכמה?

כאשר חברת מיתוג דיגיטלית בונה את האתר של המותג עוד לפני שהוא יוצא בקמפיין פרסומי, יושב אסטרטגים ואנשי שיווק ומאפיינים את המותג, מנסים להגדיר אותו ממש כמו שמגדירים בן אדם: חכם, גבוה, יפה, רזה וכו'.

מה זה אומר על המותג? זה מציג כל מה שיש למותג להציע וזה יוצר סדר בכל ביתרונות שלו לפי החשיבות.

מה הכי חשוב במסעדה?

כחברת מיתוג ופרסום של מסעדות רבות, ניקח לדוגמה מסעדה וננסה לאפיין את התכונות שלה.

אז מה חשוב במסעדה? המיקום, העיצוב, השירות, התפריט, שעות נוחות של פתיחה וסגירה, אם יש חנייה או המחיר?

במקרה הזה יתכן וחלק מהפרמטרים יהיו בעדיפות ראשונה אצל אנשים מסוימים ויש כאלה שיעדיפו פרמטרים אחרים כמו למשל מחיר בעדיפות ראשונה, ולא איכפת לאנשים האלה אם המסעדה הזו פתוחה 24 שעות ביממה או שיש שם חנייה ואפילו התפריט לא ממש מעניין אותם, אלא רק המחיר.

אם מדובר במסעדה יקרה, המחיר לא יהיה תכונה, הוא יהיה עובדה. לא משנה איך אותה מסעדה השקיעה בתהליך של פרסום בגוגל אם מדובר במסעדת פועלים משובחת במחיר זול, המחיר יהיה תכונה. כלומר תכונה זה משהו שתומך במותג וגם אם מדובר במסעדה טובה, מחיר הוא לא פרמטר תומך אלא עובדה קיימת.

תכונות מותג בקמפיין פרסומי!

כאשר יוצאים בקמפיין פרסומי למותג, יש להדגיש את תכונות המותג החשובות והם אלה שינחו את הקמפיין. למשל: הנחה משמעותית, שינוי של תפריט, סניף חדש וכו'. כל היתרונות של המותג שיוצרים עניין ופונים לקהלי היעד צריכים להיכלל בקמפיין כזה באופן בולט, בין אם זה קמפיין באמצעות קידום בגוגל או בפייסבוק, יש צורך שהקמפיין יפנה בדיוק לקהל הרצוי.

הדגשת תכונות המותג מאפיינת אותו בכל פעם מחדש, עושה סוג של "שטיפת מוח" לגולשים ומשמרת את הלקוחות שלו. נוכחות של מותג ברשת, מחייבת עקביות של המותג עצמו מול הגולשים בחשיפה שלו, תוך שמירה על ערכי המותג כפי שהוצגו עד כה.

תכונות מותג לייצג אותו, להוביל אל תהליך עיצוב לוגו של אותו מותג, את קונספט השיווק שלו וכן מגדירות את קהלי היעד שרוצים, אוהבים וצורכים מותג עם תכונות כאלה.



יובל לגשטיין

מקדם אורגני וקופירייטר

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


בניית אתרי תדמית
הקמת דפי נחיתה
אתרי חנות מסחריים
הגדרת תכונות מותג
ייעוץ פרסומי אינטראקטיבי