Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » בניית אתרים » בניית אתרי תדמית!

בניית אתרי תדמית!

תדמית הייתה ונשארה אחד המרכיבים החשובים בבנייה של כל עסק וחברה. אם יש לכם תדמית טובה, אתם תצליחו. אם התדמית שלכם ניזוקה, יתכן ולא תוכלו לתקן אותה. אין דבר שחשוב יותר בעיני הלקוחות מאשר תדמית וזו בדיוק הסיבה שכל חברה יוצרת את התדמית שמתאימה לה וגם מצדיקה אותה בשורת פעולות ומעשים. לקוחות נמשכים לתדמית טובה ומקצועית של עסק, משום שזה גם מעיד על הרמה שלהם. שום אדם לא רוצה להיות מזוהה עם עסק כושל, בינוני ולא מקצועי. זאת הסיבה שהרבה מאוד אישים וגופים בונים לעצמם אתרי תדמית, גם אם אין להם פעילות עסקית ברשת. הם רוצים להיות נוכחים, לחזק את התדמית שלהם מול הלקוחות שלהם ולבנות את התדמית שלהם גם בעולם הדיגיטלי באמצעות מיתוג ובניית אתר תדמית.
החשיבות של פרסום בגוגל

האתר הוא התדמית שלך!

בעולם האוף ליין נבנית תדמית על בעלי מקצוע או חברות על סמך המשרדים שלהם, נייר הכתיבה שלהם, עיצוב לוגו וכמובן שורת ההישגים שלהם. כל אלה מתורגמים בשיחה פנים מול פנים ומשמשים כהמלצה על איש מקצוע זה או אחר או חברה כלשהי. כאשר מדובר בעולם דיגיטלי מופיעות ההמלצות וחוות הדעת באתר של כל חברה, לצד פירוט הפעילות שלה. היתרונות שלה מול המתחרים, הייחוד שלה ועוד. כל מה שגולשים רוצים לדעת על החברה הזו צריך להיות מצוין ורשום באופן רהוט וברור באתר האינטרנט שלהם. בניית אתרי תדמית זו יכולת השייכת לחברות מיתוג ברשת ובכך תאוצה לתהליך של קידום אורגני של החברה.חברות מיתוג יודעות כיצד להתאים את האתר לחברה, מהו האתר שימקם אותה גבוה מבחינת תדמית, איך להציג את התוכן כך שיתרום לתדמית ובעצם מה שקורה הוא שהאתר הופך לחלון הראווה ולכרטיס הביקור התדמיתי של כל עסק.

איך מציגים תדמית ברשת?

כיוון שבעולם הדיגיטלי מדובר בתדמית שמתורגמת לאתר, יש חשיבות רבה לויז'ואל של האתר, לקטגוריות שלו, לאפיון החברה ולאיך שמציגים אותו באתר.

טעות נפוצה היא שמעצבי אתרים נלהבים עם חוסר ניסיון אבל עם ידע בעיצוב, מעצבים אתרים בומבסטיים לחברה שחרטה על דגלה למשל: פשטות. הפשטות הזו לא תואמת את כל השכלולים הטכנולוגיים שהושתלו באתר שלה, כדי להרשים את הגולשים והם גם מחטיאים את אחד היתרונות שלחברה הזו חשוב להציג וזה: פשטות.

תדמית ברשת מושגת בשילוב של אתר נכון, לצד תוכן מקצועי, תמונות שמתכתבות נכון עם התדמית שרוצים להשיג והתמקדות בתדמית המבוקשת. פרמטרים של תדמית נעים בספקטרום מושגים של: זול, יקר, פשוט, מורכב, מקורי, רענן, צעיר, בוגר, ירוק, חגיגי, רציני, מאופק, מקצועי, ותיק ועוד ועוד. ככה עושים פרסום בגוגל בצורה אפקטיבית לאתר. ככה בונים תדמית. ככה בונים אתר.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page