האתר הוא התדמית שלך!
בעולם האוף ליין נבנית תדמית על בעלי מקצוע או חברות על סמך המשרדים שלהם, נייר הכתיבה שלהם, עיצוב לוגו וכמובן שורת ההישגים שלהם. כל אלה מתורגמים בשיחה פנים מול פנים ומשמשים כהמלצה על איש מקצוע זה או אחר או חברה כלשהי. כאשר מדובר בעולם דיגיטלי מופיעות ההמלצות וחוות הדעת באתר של כל חברה, לצד פירוט הפעילות שלה. היתרונות שלה מול המתחרים, הייחוד שלה ועוד. כל מה שגולשים רוצים לדעת על החברה הזו צריך להיות מצוין ורשום באופן רהוט וברור באתר האינטרנט שלהם. בניית אתרי תדמית זו יכולת השייכת לחברות מיתוג ברשת ובכך תאוצה לתהליך של קידום אורגני של החברה.חברות מיתוג יודעות כיצד להתאים את האתר לחברה, מהו האתר שימקם אותה גבוה מבחינת תדמית, איך להציג את התוכן כך שיתרום לתדמית ובעצם מה שקורה הוא שהאתר הופך לחלון הראווה ולכרטיס הביקור התדמיתי של כל עסק.
איך מציגים תדמית ברשת?
כיוון שבעולם הדיגיטלי מדובר בתדמית שמתורגמת לאתר, יש חשיבות רבה לויז'ואל של האתר, לקטגוריות שלו, לאפיון החברה ולאיך שמציגים אותו באתר.
טעות נפוצה היא שמעצבי אתרים נלהבים עם חוסר ניסיון אבל עם ידע בעיצוב, מעצבים אתרים בומבסטיים לחברה שחרטה על דגלה למשל: פשטות. הפשטות הזו לא תואמת את כל השכלולים הטכנולוגיים שהושתלו באתר שלה, כדי להרשים את הגולשים והם גם מחטיאים את אחד היתרונות שלחברה הזו חשוב להציג וזה: פשטות.
תדמית ברשת מושגת בשילוב של אתר נכון, לצד תוכן מקצועי, תמונות שמתכתבות נכון עם התדמית שרוצים להשיג והתמקדות בתדמית המבוקשת. פרמטרים של תדמית נעים בספקטרום מושגים של: זול, יקר, פשוט, מורכב, מקורי, רענן, צעיר, בוגר, ירוק, חגיגי, רציני, מאופק, מקצועי, ותיק ועוד ועוד. ככה עושים פרסום בגוגל בצורה אפקטיבית לאתר. ככה בונים תדמית. ככה בונים אתר.