בניית אתרים בהתאמה אישית

80% מהגולשים ינטשו את האתר שלך בתוך פחות מ-15 שניות!
ג׳נסיס מתמחה בבניית אתרים שהופכים גולשים ללקוחות

מעוניינים בבניית אתר שמותאם לצרכי העסק שלכם?

  • 100% אתר מותאם אישית לצרכי העסק
  • תחקור מעמיק של העסק והבנת הצורך העסקי שלו באינטרנט
  • הדרכה על מערכת ניהול האתר לאחר עליית האתר לאויר

אתרים שכבר מיתגנו

רוצים למתג מחדש את העסק באמצעות אתר ייחודי?

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו תוכנית מותאמת אישית לבניית אתרים ללא התחייבות!

בניית אתרים

לכל אחד יש היום בית, ולכל אחד יש היום גם אתר בית. עסקים רבים הבנו כי אתר אינטרנט מושקע המעביר בצורה איכותית ונכונה את המסרים העסקיים, מביא יותר עבודה, עובדה. בשל כך פיתחה ג'נסיס התמחות בבניית אתרים למגוון רחב של עסקים. השיטה שלנו לבניית אתרים כוללת תחקור מעמיק של העסק והבנת הצורך העסקי שלו באינטרנט. מאחורי ג'נסיס עומדים מאות עסקים שבחרו לבנות דרכה את אתר הבית, חנות האינטרנט ודפי נחיתה להגברת המכירות. בניית אתרים בהתאמה אישית היא כלי מפתח להצלחת העסק והצעדתו קדימה. בואו להראות לקהל שלכם את הפנים שלכם. בואו להראות להם את האתר שלכם.

מה כולל ניהול עמוד פייסבוק עסקי

אנו צריכים שיהיה לנו דף בפייסבוק עם נראות טובה, עיצוב חדשני וממשק משתמש נוח וקל לניווט ולהבנה.עמוד פייסבוק עסקי מאפשר לתחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ואוהדים. ניהול עמוד הפייסבוק כולל כתיבת תכנים רלוונטיים ממוקדים ובעלי ערך מוסף אשר מטרתם להגיע לדף הבית של האוהדים וכתיבת כמות מוגדרת של פוסטים וקידומם, שיפור נראות הדף, מענה לפניות הגולשים והגדלת החשיפה למספר העוקבים. כמו כן הניהול כולל כתיבת פוסטים עם רעיונות קריאטיביים ומענה לתגובות של לקוחות ומחיקת תגובות לא רצויות. המיקוד, הטירגוט, מותאם לקהל היעד. אפליקציות ופיצ'רים שמופיעים בלשוניות.

מה כולל ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק כולל אפיון ומחקר של העסק תוך טירגוט קהל היעד וכתיבת תכנים ועיצוב מודעות שיווקיות. העלאת הקמפיין לאוויר מותאמת לזמן ולתקציב המדיה של הלקוח ומחייבת אופטימיזציה ומעקב שוטף לשיפור נתונים והגברת הלידים.

מה ההבדל בין ניהול עמוד לניהול קמפיין

ניהול קמפיין הוא מאוד דינמי הוא מחייב השקעה כספית תוך הגדרת מטרה וקהל היעד של הקמפיין.

איך פותחים עמוד פייסבוק עסקי

אנחנו פותחים את העמוד עבור הלקוח בצורה המקצועית ביותר, מותאם לסוג העסק ולקהל היעד עם וויזואליות מירבית. במידה וללקוח יש עמוד פייסבוק אנחנו משדרגים אותו על פי אותם עקרונות.

מהו טרגוט בפייסבוק וכיצד הוא מבוצע

פייסבוק מספקת כלים המאפשרים לטרגט את קהל היעד באופן ממוקד. להגדיר פרסונה המוגדרת ממאפיינים של הקהל הפוטנציאלי לעסק. פילוח מתבצע ע"י מאפיינים דמוגרפים, גיל, מקצוע,

תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. באמצעות הצלבה מקצועית של מאפיינים ופרמטרים מגיעים לתוצאות הטובות ביותר

איך אפשר לעקוב אחר התקדמות הקמפיין/פרסום

ע"י ביצוע אופטימזציה ומעקב אחרי תוצאות במערכת הניהול של הפייסבוק ומערכת ניהול לידים (leader).

מומלץ לעקוב במנהל המודעות של פייסבוק על הביצועים של הקמפיין ועל הפעולות שביצעו הגולשים בעקבות העלאת הקמפיין. מהנתונים הסטטסטים ניתן להסיק אילו מודעות עובדות ואלו מודעות צריך לשפר.

איך בונים קהילה בפייסבוק

על מנת ליצור קהילה נדרש לבנות עמוד פייסבוק בעל ערך עם כתבו מעניינות ,טיפים מבצעים עבור קהל היעד. שיהיה מתוחזק באופן שוטף. במקביל נסו לפנות אל הגולשים בשפה שלהם בגובה העיניים כאילו הם עומדים מולכם. לגרום להגדלת המערבות בדף.

הזמנת כל החברים מהפרופיל האישי שלי וגם של הלקוח, להצטרף לדף על מנת להגדיל את מספר האוהדים בדף

שיתופים של סטטוסים , פוסטים ומבצעים מדף הפייס של הלקוח בציר הזמן שלי ובקבוצות של קהל היעד שלי נמצא בהם.

איך מגדירים תקציבי פרסום בפייסבוק

את תקציבי הפייסבוק נקבעים בהתאם למספר הפניות\ לייקים\ הקלקות \לידים שאליהם תרצו להגיע. בהתאם לזמן הקמפיין ופילוח קהל היעד.

ניתן לקבוע תקציב יומי ותקציב תקופתי(תקציב כולל לקמפיין)

שיטות התשלום הם עבור הקלקות ,תשלום עבור חשיפות או אופטימיזציה למטרות.

מה ההבדל בין קמפיין לייקים לקמפיין BOOST

קמפיין boost מטרתו להגדיל את התפוצה של הפוסט בתשלום . הפוסטים הממונים יופיעו בניוזפיד של הגולשים ומטרתם היא להגדיל את החשיפה והעדכונים . קמפיין לייקים מטרתו ליצור אהדה ומערבות בקרב הגולשים.

מה זה רימרקטינג בפייסבוק

מודעות רודפות לאנשים שבקרו בעמוד הפייסבוק. רמרקטינג בפייסבוק (שיווק חוזר) נעשה ע"י השתלת פיקסל (קוד) בעמוד או באתר.

הצגת מודעות ממומנות על הפיד של קהל היעד על מנת להישאר בתודעה וליצור חשיפה.תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. באמצעות הצלבה מקצועית של מאפיינים ופרמטרים מגיעים לתוצאות הטובות ביותר.

בניית אתרי תדמית

היום, שכולם נמצאים ברשת, התדמית של העסק יכולה להיקבע אך ורק על ידי ניראות האתר. בניית אתר תדמית לעסק, אחד כזה שנראה טוב, כתוב טוב ובנוי טוב, יכול להביא הרבה מאוד ביזנס לעסק. משרד פרסום ג'נסיס מתמחה בבניית אתרי תדמית לעסקים תוך הבנת מהות העסק ופועלו. מאחורי ג'נסיס עומדים מאות עסקים שבחרו לבנות דרכה את אתר העסק או החברה. עוד על בניית אתר תדמית.

הקמת דפי נחיתה

דף נחיתה הוא אתר אינטרנט קטן שיש לו לעיתים קרובות רק דף אחד ומטרה אחת. המטרה יכולה להיות מכירות, יכולה להיות תדמית ויכולה להיות כרטיס ביקור דיגיטלי למי שמחפש את העסק דרך פרסום בגוגל. דף נחיתה טוב, כזה שעומד במטרות העיסקיות מספק הרבה ביזנס לעסק. משרד פרסום ג'נסיס בנה עד כה אלפי דפי נחיתה על ידי אנשי מקצוע מובחרים וקריאייטיבים. עוד על בניית דף נחיתה

אתרי חנות מסחריים

יש לך חנות? מוצרים שאתה מעוניין למכור? אתה מוזמן להגדיל באופן משמעותי את המכירות שלך באמצעות בניית חנות וירטואלית. זה פשוט, זה קל ומשתלם בצורה יוצאת מהכלל. היום כשיותר ויותר ישראלים קונים באינטרנט ויותר עסקים מוכרים גם לארצות אחרות, זה פרסום שעובד, לא להקים חנות באינטרנט היא פספוס של הזדמנות עסקית גדולה. בנה עוד היום חנות מסחרית באינטרנט באמצעות משרד פרסום ג'נסיס. עוד על הקמת אתר חנות

הגדרת תכונות המותג

בניית אתרים היא משימה מורכבת אך חשובה בתהליך של פרסום באינטרנט. על מנת לבצע זאת יש צורך לאפין את המותג והעסק עד לפרטים הקטנים ביותר. הגדרת תכונות המותג היא סך כל הפעולות שמבוצעות על מנת להבין את הפעילות העסקית של המותג יחד עם זיהוי הערכים המרכזים שלו. הגדרה נכונה של תכונות המותג מאפשרת לצוותים המקצועיים שבונים את האתר, לבנות אותו בצורה מדוייקת. עם השנים פיתח משרד פרסום ג'נסיס התמחות בהגדרת התכונות ויצרה עשרות אתרים יוצאי דופן. עוד על הגדרת תכונות המותג

הגדרת תכונות המותג

בניית אתר אינטרנט היא משימה מורכבת אך חשובה בתהליך של פרסום באינטרנט. על מנת לבצע זאת יש צורך לאפין את המותג והעסק עד לפרטים הקטנים ביותר. הגדרת תכונות המותג היא סך כל הפעולות שמבוצעות על מנת להבין את הפעילות העסקית של המותג יחד עם זיהוי הערכים המרכזים שלו. הגדרה נכונה של תכונות המותג מאפשרת לצוותים המקצועיים שבונים את האתר, לבנות אותו בצורה מדוייקת. עם השנים פיתח משרד פרסום ג'נסיס התמחות בהגדרת התכונות ויצרה עשרות אתרים יוצאי דופן. עוד על הגדרת תכונות המותג

ייעוץ פרסומי אינטראקטיבי

האינטרנט הוא מקום ענק, יש בו עשרות אם לא מאות שיטות פרסום ושיווק הדורשים הכרה שלהם ומומחיות תפעול וניהול של כל שיטה. משרד פרסום ג'נסיס מעמיד לרשות עסקים וחברות ייעוץ פרסומי אינטראקטיבי הפורס את מפת הפרסום הרלוונטית לעסק, ומאפשרת לו לבחור את המקומות המתאימים ביותר לפרסום. הייעוץ נעשה באמצעות יועץ פרסום מקצועי. עוד על ייעוץ פרסומי אינטראקטיבי

עסקים שכבר איתנו

ידע זה כוח

פרסום בגוגל

על אחסון אתרים ודומיין

על אחסון אתרים ודומיין שם מתחם הלא הוא "דומיין" הוא שם של אתר באינטרנט ויש כל מיני דומיינים בעלי סיומות שונות. שמו של האתר הוא

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים הרבה בעלי עסקים קטנים כבר מבינים שהדרך שלהם להשיג לקוחות חדשים, צריכה להיעשות דרך הרשת, והם רק צריכים לבחור מה לעשות קודם

פרסום בפייסבוק

אפליקציית פרסום בפייסבוק לניידים

אפליקציית פרסום בפייסבוק לניידים פרסום בפייסבוק למובייל, גדל הכי הרבה כמו כל שוק הפרסום למובייל. ב-2015 30% מההשקעה בפרסום באינטרנט הייתה במובייל. עד 2018 אומרים

פרסום בגוגל

שותפים רשמיים של גוגל!

שותפים רשמיים של גוגל! לצד שמות של משרדי פרסום דיגיטליים, חברת בניית אתרים, חברת קידום בגוגל ועוד יש לפעמים משפט ורשום בו: שותפים רשמיים של