ניהול פרופיל ו/או עמוד עסקי בפייסבוק יכול לתרום לכם רבות לקידום ומיתוג העסק שלכם ברשת החברתית הגדולה בעולם. מעל 6 מיליון ישראלים פעילים בפייסבוק כאשר רבים מהם פעילים מספר פעמים ביום. פתיחת עמוד עסקי, הבאת עוקבים ועיצוב יפה לא מספיקים כדי לייצר את החשיפה הנדרשת לעסק ובטח שלא את המעורבות הנדרשת על ידי הקהל שלכם. בסופו של דבר אתם יכולים להעלות פוסטים שכולם יתעלמו מהם ואחוז קטן מאוד באמת ייחשף אליהם. להגדלת המעורבות בפוסטים יש חשיבות גבוהה לביצועים שלכם.
החשיבות של הגדלת המעורבות וכיצד זה יכול להשפיע על העסק שלכם?
אין צורך להשתמש בטריקים מלוכלכים על מנת להגדיל את המעורבות לפוסטים שלכם. בין אם אלה מתפרסמים בפרופיל הפרטי שלכם או בעמוד עסקי שאתם מנהלים אתם רוצים להגדיל את המעורבות לפוסטים מכמה סיבות: ראשית משום שהגדלת המעורבות מצביע על יותר עוקבים שבאמת מראים עניין במותג שלכם, במוצרים שלכם ובפוסטים שלכם. אם כולם מתעלמים הרי שאתם משקיעים זמן לחינם באחת הפוסטים. כל עוד העוקבים הינם איכותיים ובאמת תואמים את קהל היעד שלנו יש לנו סיכוי להרוויח מהם. דבר נוסף שהוא משמעותי זה לדעת שאתם מפרסמים תכנים הנכונים ומתאימים למה שהקהל שלכם רוצה לשמוע ולבסוף העמוד חי יותר – כאשר לקוחות משתפים את הפוסטים הם מקבלים חשיפה נוספת בפרופילים של האנשים המשתפים וגם אנשים המגיעים לעמוד רואים יותר תגובות, לייקים ושיתופים מה שיוצר אצלם את ההבנה שמדובר בעמוד פעיל מאוד.
אז איך נגדיל את המעורבות לפוסטים שלכם?
יש כמה וכמה דרכים להגדיל את המעורבות לפוסטים בפייסבוק:
- תמונות – העלו תמונה עם כל פוסט שלכם. לבד העובדה שזה יתפוס יותר שטח תצוגה על המסך של הלקוח הרי שהתמונה עצמה גם תמשוך יותר תשומת לב לפוסט שלכם.
- שאלות – לעתים הלקוחות צריכים טריגר. שאילת שאלות, עריכת סקרים ועידוד לתגובות תעזור להגדיל את המעורבות בדף.
- שמרו על פשטות – לקוח ממוצע לא בהכרח יכיר את המונחים והמושגים המקצועיים בתחום שלכם ולכן השתדלו לפשוט את התכנים שגם הלקוח הממוצע יבין אותם ויוכל להיות מעורב.