יש לכם אתר וורדפרס, במשך תקופה העליתם מאמרים לאתר שלכם, השקעתם את הנשמה והלב שלכם בתוך האתר אבל הוא עדיין לא מביא גולשים ממנוע החיפוש של גוגל. הליך קידום אורגני הוא כמובן הרבה יותר מורכב מפעולה או שתיים והוא דורש ניסיון, סבלנות ועבודה דקדקנית על מגוון רחב של פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר במנועי החיפוש. אחת העבודות הבסיסיות ביותר של כל מקדם היא ביצוע אופטימיזציה לתוכן קיים באתר ולתוכן חדש המועלה לאתר במהלך החודש. ההתאמות השונות שהוא מבצע, בין היתר, מתאימות את התוכן גם ברמה הטכנית בהתאם להמלצות של גוגל ושל מקדמי אתרים מובילים ומנוסים בארץ ובעולם.
כיצד משפיע ההתאמה הטכנית של התוכן?
התאמה טכנית זו שדואגת לשלב ביטויים, קישורים, תגיות מטא ועוד פרמטרים נוספים בתוכן מאמר התוכן באתר שלכם מסייעת לרובוט של גוגל הסורק את העמוד באתר שלכם להבין יותר טוב במה העמוד העוסק, במה כל פסקה עוסקת, מהי היררכיית התוכן באותו עמוד מבחינת נושאים ותתי נושאים ועוד.
איך נבצע התאמות בסיסיות מבלי לשבור את הראש?
אם יש לכם אתר וורדפרס תוכלו פשוט להוריד את תוסף יוסט SEO ולהפעיל אותו. מתחת לאזור התוכן של המאמר שהעליתם לאתר (דרך המשרד האחורי של אתר הוורדפרס שלכם) תוכלו בעריכת העמוד לצפות בפרמטרים שונים שתוסף יוסט מציע לכם לבצע כדי לשפר את התאמת האתר למנועי החיפוש. אם אין לכם אתר בוורדפרס תוכלו למצוא פרמטרים אלו באינטרנט, להכין לעצמכם צ'ק ליסט של הפרמטרים הללו ופשוט לבצע את ההתאמות בכל מאמר חדש שאתם מעלים לאתר שלכם.
בין הפרמטרים שתצטרכו לבצע בקידום אורגני בגוגל:
- חשוב לשלב את ביטוי המפתח בכותרת המאמר (H1 של אותו עמוד) ואף באחת מכותרות המשנה במאמר.
- כדאי שהטקסט יכיל לפחות 350 מילים.
- כדאי לשלב את ביטוי המפתח בצפיפות כ-2% לערך מכמות המילים במאמר.
- כדאי לשלב את מילת המפתח בתיאור המטא (ולהכין תיאור מטא לגוגל).
- כדאי לכלול קישור פנימי וקישור חיצוני בכל מאמר.
- כדאי לוודא שהכותרת הראשית של המאמר לא ארוכה מדי.
- ועוד.
מחפש חברה מצוינת לבניית אתרים? דבר עם ג'נסיס – בניית אתרים